POLL : Damasko of Damasko

Sorry maar moet even. Ik twijfel erg over de stalen band op mijn DC58. Ik vind 'm flink zwaar om de pols. En op Ko canvas vind ik een mooie combi vwb contrast. En zoals @anon50762135EV zegt…minder kil. Maar toch een lastige keuze want op staal heeft wel een erg stoere Flieger look.

Kortom…twijfels. Het is zaterdagochtend dus maar een @RLC -tje doen…ben benieuwd wat jullie vinden. :+1:

• Canvas
  • Staal

0 stemmers

3 likes

Dit is een heel gemakkelijke keuze! (Voor mij dan).

1 like

Wat is er mis met beide? Gewoon beetje rouleren :+1:

Ennuh, met die perma jas van je is het toch nooit kil?

8 likes

Wat @SwedishChef altijd zegt: staal is het puntje op de i in het leven. Of zoiets.

5 likes

Staal >>>>> leer. Maar leer misstaat hem zeker niet. Lekker afwisselen.

2 likes

Beide! Lekker afwisselen :+1:

2 likes

Denk dat zo een beetje alles staat bij de damasko. Behalve rubber misschien… :thinking:

Mijn keuze zou gaan voor staal. Maakt het geheel wat rustiger omdat je wijzerplaat al vrij druk is.

1 like

Lekker afwisselen. Zelfs Chuck Norris draagt soms een “canvas” vestje.

image

7 likes

Nou komt chuck overal mee weg…

3 likes

Ik zou normaal gezien staal zeggen. Maar, wat staat dat canvas bandje hem lekker zeg :ok_hand::star_struck:
Dat wordt wisselen @daffie :smiley: De stalen band is best chunky en zwaar weet ik uit ervaring maar wel lekker in de zomer , moet je hem wel houden tot de zomer uiteraard ouwe flipperaar :joy:

4 likes

Normaal gesproken zou ik voor staal hebben gekozen maar nu niet. Ik vind dat Damasko met de stalen band een knap staaltje werk heeft afgeleverd maar het is me allemaal net iets te lomp en wat @anon50762135EV zegt, te kil. Daarnaast is hij overal even dik en breed. Dat hoeft geen probleem te zijn, getuigen mijn fan zijn van de Omega ‘tramrailsband’, maar bij deze band stoort het mij.

2 likes

Waarom kiezen? Hier kan alles op!

1 like

De beste antwoorden zijn al gegeven. Staal boven alles.
En een beetje afwisselen is niet vies.

5 likes

Wat is het record aantal dagen tot nu toe?

2 likes

Voor een staal en nylon liefhebber vind ik die canvas Strap verrassend lekker staan (bij het horloge)

1 like

Ah, goeie. Even denken en de whatsapp historie met David checken. Moment.

2 likes

Nee, de koe zag Chuck, schrok zo erg dat ie zó bibberde dat zijn huid gelooid en wel om Chuck zijn schouders vloog

1 like

Ik dacht altijd dat ik de grootste flipperaar was, maar toen kende ik @daffie en @GMTplus1 nog niet! :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Kaap zijn topic nou niet.
Nou ok, nog ééntje:

4 likes

lente +zomer: staal
herfst+winter: canvas

2 likes