Sorry maar moet even. Ik twijfel erg over de stalen band op mijn DC58. Ik vind 'm flink zwaar om de pols. En op Ko canvas vind ik een mooie combi vwb contrast. En zoals @anon50762135EV zegt…minder kil. Maar toch een lastige keuze want op staal heeft wel een erg stoere Flieger look.
Kortom…twijfels. Het is zaterdagochtend dus maar een @RLC -tje doen…ben benieuwd wat jullie vinden.
Ik zou normaal gezien staal zeggen. Maar, wat staat dat canvas bandje hem lekker zeg
Dat wordt wisselen @daffie De stalen band is best chunky en zwaar weet ik uit ervaring maar wel lekker in de zomer , moet je hem wel houden tot de zomer uiteraard ouwe flipperaar
Normaal gesproken zou ik voor staal hebben gekozen maar nu niet. Ik vind dat Damasko met de stalen band een knap staaltje werk heeft afgeleverd maar het is me allemaal net iets te lomp en wat @anon50762135EV zegt, te kil. Daarnaast is hij overal even dik en breed. Dat hoeft geen probleem te zijn, getuigen mijn fan zijn van de Omega ‘tramrailsband’, maar bij deze band stoort het mij.