Ha…leuk om te zien en gaaf dat men bij Sinn ook torx gebruikt.
“Worden?” Werden. En dat is 75 jaar geleden.

Damasko’s zijn ook geen pure Fliegers, maar flieger inspired toolwatches. Kats modern!
Ik was het heertje vanmiddag met mijn vintage Emko op struisvogel. Daarna heertje af, en wat struiken snoeien met de Damasko op staal. Chuck Norris style.
Je moet ook niet altijd het heertje willen zijn met je Damasko.
Groetjes, Chuck (grondverzetter in gevallen van nood).
Nogmaals, gewoon lekker combineren. Die Damasko kan zoveel hebben. Lijkt me persoonlijk ideaal om de stalen band erbij te hebben.
Hier nog wat ideeen. Dit is van voordat een zeker iemand het nodig vond er een gele wijzer in te laten zetten
Die gele wijzer…hoe kun je
Best mooi. Blauw. Ik wilde ooit een DA38. Maar op die grote foto zou de gele wijzer beter bij de band passen.
eensch.
Uhm ff voor alle zekerheid…ik vind de gele wijzer juist mooier. Springt er iets meer uit dan blauw. Dat vond ik ook al op mijn DA36 tov mijn DA38…
Ieder voor zich natuurlijk, de DC vind ik persoonlijk met blauwe wijzer mooier. Btw ik heb de DA46 ook gehad met gele wijzer en die vond ik ook gewoon tof. Dus boeiend
Uiteraard
Hier mijn U1 op rubber is ook 181gram hoor… Dus op staal geloof ik wel dat die de 200 aantikt
Vooral de quotes lezen om de grap te zien paul
Voel me heel slecht nu, maar ik snap hem niet… Vroeger was ik blond, telt dat nog?
175gr (waarvan merendeel kast) = 18.5cm polsen
200gr = monsterlijk grote worst polsen.
Nooit gezegd he, ik reageerde op de ‘stoere Flieger look’ van de TS.
Jij roundhouse-schopt je struiken de container in. Respect.
Sowieso de leukste dag met machines was toen ik een shofeltje had gehuurd om de grond in m’n eigen tuune te verzetten. I approve.
Maar excuses voor mijn categorische haatverklaring aan die band hoor. Ik blijf het niks vinden, maar wil je niet voor het hoofd stoten.
Yup. Geel of helgroen, dat zijn ze wat mij betreft. En misschien is geel toffer, want op één of andere manier klassiek Damasko.
Dit