Die blauwe staat hoog op mijn lijstje naast mijn Rolex Submariner 114060…maar als enige horloge dan: black!
Zwart of Blauw.
Weet het echt nog niet.
Hoop mensen zeggen zwart maar zoals in de pol te zien is, kiezen blauw.
De gmt blijft gewoon. I stand my ground.
Die advertentie was gewoon om te trollen en uit verveling. (net als 99% van al mijn posts hier).
Voor eind van het jaar zou dit een heel leuk verjaardagscadeau zijn. Naast m’n gmt voor de afwisseling.
De kast is erg mooi. De wijzerplaat klopt helemaal. Ik vertel net tegen dat ik de sluiting ook helemaal snap bij dit nieuwe design. Sportiever.
Was nog een beetje aan het twijfelen over de DD van @vierport. Mooi ding ook. Maar dan moet er vrijwel een nieuwe DJ aan euro’s bij de gmt betaald worden… En dan heb ik gewoon liever de GMT en de DJ… (of toch
)
Anyway.
Lekker verder kiezen allemaal
ik wacht nog op een sponsor
Precies dit👍
Kijk eens om je heen. Véél meer kleuren DJ.
100% zwart, blauw is leuk voor even.
ik moet er niet serieus op in gaan maar doe het toch. Je hebt bij dit model keuze uit 3 kleuren (los van de extra kleuren maar met rare steentjes, romans etc op de dial)
Mooi mapje
Hoe is dit een keuze? Gewoon zwart.
Juist!
… en dus wat mij betreft blauw! Dan heb je echt een geweldig en gevarieerd duo
Die zwarte is schitterend…
… maar die blauwe
Ik zat in 2017 met hetzelfde dilemma en ben uiteindelijk voor zwart gegaan. Nog geen seconde spijt van gehad.
Met dit soort polls moet je opletten; als je de vraag even snel stelt dan kiest de meerderheid quasi altijd voor blauw. Het springt meer in het oog. Echter, wanneer je er wat langer over nadenkt en vooral, wanneer het met uw centen moet worden betaald, is het een ander verhaal. Ik ben uiteindelijk voor zwart gegaan omdat ik het veelzijdiger vind. Kun je werkelijk op alles dragen en is naar mijn gevoel meer tijdloos. Minder casual ook, net iets meer gekleed.
Succes! Hoe dan ook een topuurwerk!
Je kunt niet mis gaan. Ga naar een dealer…bekijk beide en hak de knoop door.
Reactie over voorraad in 3 2 1…
Naast de GMT zeker blauw. Maar ik ben Blauwhaus.
Alhoewel ik ook vier zwarte horloges heb.
Alternatief: 18039 op leer.
Deze wijzerplaat is bijv. blauw, maar veel donkerder dan van die Datejust. Lijkt bijna zwart bij bepaalde lichtval.
Dan heb je ook een mooie set met je GMT
En een heel mooi horloge met een lage glimfactor.
Blauw. Rolex is als best standaard, vele dragen het.
Blauw. Zwarte is toch wat gewoon/ saai.Heel misschien ben je hem na 5 jaar zat. Verkoop je hem toch weer .Mooi excuus om een nieuwe te kopen.
Black is Black!