Rood staat er niet bij, waarom geel niet … en wat is er mis met paars?
Zwart!
Is inderdaad een verdomd lastige keuze! Ik zou denk ik voor blauw gaan.
Blauw, zwart en Rhodium naast elkaar gezien… het werd Rhodium. Blauw was een beetje saai (heb ook al een blauwe DJ gehad, misschien speelde dat mee)
Als de GMT blijft, sowieso blauw! Als enige horloge, alsnog kies ik voor blauw …
Hij klopt gewoon op alle fronten!
Voor mij niet heel lastig. De zwarte is erg klassiek, maar aangezien ik toch vaak naar blauw neig in mijn eigen horloges heb ik daarvoor gestemd
En blauw past qua outfit ook wel overal bij is mijn ervaring
Rhodium wordt, op dit moment, alleen in 41mm gemaakt… Dus voor TS is dit geen optie met 36mm.
Ik heb de 41mm gehad, vond ik persoonlijk te groot, daarom is deze gegaan. Maar ik vind de rhodium plaat in kunstlicht of de zon fantastisch, maar als het bewolkt is of niet vol in kunstlicht gehouden wordt de plaat erg flets en grauw grijs…
Bijna 300 stemmen waarbij pak en beet 200 stemmers voor blauw gaan.
Dat is 2/3 van het totaal aantal stemmen.
Blauw heeft op veel modellen een langere wachttijd dan zwart. En de prijzen liggen grijs ook hoger.
Toch is het gemiddelde in de comments minder verdeeld. Zeg 50% zwart. En 50% blauw.
Blauwe mensen spreken zich minder uit op het forum dan zwarte mensen. Zwart is de verantwoorde keuze. Traditioneel en veilig. Blauw is wat stiekem iedereen wil, maar er niet voor uit durven komen.
Lol, ik had al gestemd op ‘zwart’ voordat ik me realiseerde dat er plaatjes bij stonden en het over een specifiek horloge ging.
Ik blijf trouwens bij mijn keuze, hoewel hier natuurlijk niet echt een verkeerde beslissing kan zijn.
Zwart wordt het nieuwe blauw.
Blauw het nieuwe wit.
Wit het nieuwe oranje.
Mark my words
Blauw is voor wat ouderen, zwart is lekker strak.
Zwart
Sunburst
Lijkt me niet zo moeilijke keus.
Zo’n DJII gaat de boeken in als een van Rolex grootste missers.
Oyster sluiting ipv concealed clasp is wel jammer
Klopt had alleen gepast voor de kleur. Dat blauw vind ik toch tegen vallen. Zwart spreekt me meer aan
Hmm, ja en nee.
Ik vind het zelf ook wel cool, maar ik ben blij om te zien dat dit gewoon de moderne versie is van de 16234.
De kast heeft dezelfde verhoudingen als de vintage versies, de Romeinse cijfers en de rails zijn weer gevlogen, dit klopt gewoon.
Maargoed, als je een stack sjouwer bent kun je altijd een 63600 jubilee bij de AD proberen te regelen voor 1400,- en de twee banden combineren. Het ziet er niet naar uit alsof ze de schakels aangepast hebben.
Dus… hoe graag wil je het?