Oei. Ja dan snel die non-limited halen. Geniet nu het nog kan.
Haha, ik fiets snel met al ‘mijn’ geld naar de juwelier
Haha, voor je het weet worden er dertienindozijn pumps bij Zalando van besteld. Of wordt er een paar winterse sokken van gekocht op de markt. Met van die rendieren er op. Omdat die zo lekker zitten. En omdat in de slaapkamer de prik toch al een tijdje van de cola is.
En van die gevochten harten voor aan de muur, yikes
Wit zeker weten
Wit !
Ik houd normaal niet van zwarte wijzerplaten bij chiquere horloges, maar met dat goud ziet deze er toch wel heel mooi uit. Desondanks heb ik voor wit gestemd, omdat ik niet durfde op zwart te stemmen.
Bij zo’n klassiek ogend horloge vind ik een witte plaat beter passen. Maar ja, is persoonlijk hè…
Bij trouwen? Dan is het wel afhankelijk van je trouwpak…
Goede reden om een horloge te kopen overigens
Ik heb de veilige keuze gemaakt en ben voor wit gegaan. Iedereen bedankt voor de input! O.a. door het beperkte ‘grijze’ aanbod van dit model wil ik deze keer voor de juwelier experience gaan Ik kijk nu al uit naar dat kopje koffie
Helaas kon ik geen Longines AD in de buurt vinden die dit model op voorraad had. Aan de ene kant jammer dat ik er nu even op moet wachten, aan de andere kant wel fijn dat ik zeker weten geen etalagemodel koop. Ik heb het horloge besteld bij Pertijs in Breda, onder voorbehoud dat ze 'm binnen hebben voor mijn trouwdag. Als hij binnen is volgt een NA topic. Eventueel vanaf mijn huwelijksreis-adres
Vandaag een belletje, ze verwachten hem vrijdag al binnen te krijgen. Vers uit Saint Imier. Zaterdag een afspraak om m op te halen.
Goede keuze! Ik vind de zwarte een te hoog blinggehalte hebben, te veel kermis…
Staat misschien nog beter op een bruine leren band…
Opgehaald Toch wel leuk hoor bij de juwelier, zo met een kopje koffie en de hele set op tafel.

Ik ben er erg blij mee. Wit is de juiste keuze geweest denk ik. Iedereen nogmaals bedankt voor jullie meningen.
Prachtig horloge, wat is de diameter?
Gefeliciteerd, heel fraai en het wordt een prachtige dag
35mm, en hesalite. Trouw aan het origineel
Ik ben ook blij met mijn keuze om eerst de Orient Star te proberen. De afwerking van de Orient was super (bijna hetzelfde niveau als de Longines) en de look op de hagedis hand was erg gaaf. Toch miste ik het ‘understated’ vintage gevoel wat de Longines wel geeft. Maar ja, daar betaal je dan ook het vierdubbele voor