Hallo HF’ers. Nu ik eindelijk zo ver ben dat er zeker een Longines Conquest Heritage gaat komen, komt het volgende dilemma Ik weet dat ik uiteindelijk moet kiezen wat ik zelf het mooiste vind, maar ben toch benieuwd naar jullie mening: Champagne/wit of zwart?
Dit is nou pas echt moeilijk.
Ik snap dat wit misschien de voorkeur heeft, maar die zwarte is …wat duisterder, mysterieus…goud op zwart zie je ook niet dagelijks, en met een wit overhemd : dat knalt wel.
Wit onder wit daarentegen weer niet.
Ik zou dit echt om de pols moeten zien, dus eigenlijk een persoonlijke kwestie ( bij mij is wit met goud geen gezicht ).
Dus om tegendraads te doen zeg ik zwart
Je vat mijn gevoel goed samen. Zwart vind ik bijzonderder en toffer, wit draagbaarder. Ik zal ns kijken of er een juwelier is waar ik ze naast elkaar kan zien
Ik zou voor de witte gaan, oogt naar mijn idee frisser. Ook vind ik de goudkleur wat rustiger op de witte wijzerplaat, maar smaken verschillen gelukkig. Doe wat je goed lijkt, veel wijsheid gewenst!
Alvast mijn verontschuldigingen. Hij is niet alleen waanzinnig veel mooier dan die andere twee, maar vooral erg lastig te vinden Ik had destijds die van @monaco alias Bob moeten kopen voor 800 euro. Maar zoals gewoonlijk was ik weer eens te bang en dus te laat. Nu loopt een of andere Canadees te shinen met dat ding.
Wat @anon50762135 zegt
En anders vind ik de zwarte fantastisch, als er niet zo’n lelijke witte datum op de 12 had gezeten.
Op 6 uur nog te overzien, maar op 12…
Deze kende ik nog niet… Wat is dat toch met Longines Heritage en die veel mooiere limiteds, ook zo bij de Flagship. Dat verpest het echt om de ‘gewone’ te kopen, de wetenschap dat ‘somewhere out there’ een veel mooiere limited om iemands pols zit Full disclosure; volgende maand ga ik trouwen, en ik wil de Longines aan tijdens het feest. Een lange zoektocht zit er helaas niet in vrees ik.