Poll, help mij kleur te kiezen

Hallo HF’ers. Nu ik eindelijk zo ver ben dat er zeker een Longines Conquest Heritage gaat komen, komt het volgende dilemma :grin: Ik weet dat ik uiteindelijk moet kiezen wat ik zelf het mooiste vind, maar ben toch benieuwd naar jullie mening: Champagne/wit of zwart?

• Wit
  • Zwart

0 stemmers

Alvast bedankt en een fijn Paasweekend verder.

5 likes

Zo jammer, die witte datum bij een zwarte plaat.

9 likes

Inderdaad, nog een reden om toch voor wit te gaan

3 likes

Ik vind (gebroken) wit altijd een vriendelijke kleur; voor een zachte en toegankelijke uitstraling.

2 likes

Wit, zeker weten

1 like

Combinatie wit en goud is sjiek

1 like

Thanks jongens. Ik neig ook meer naar wit, maar die laatste foto deed me twijfelen. Het contrast van zwart met goud. Springt er daar echt uit

Dit is nou pas echt moeilijk.
Ik snap dat wit misschien de voorkeur heeft, maar die zwarte is …wat duisterder, mysterieus…goud op zwart zie je ook niet dagelijks, en met een wit overhemd : :bomb: dat knalt wel.
Wit onder wit daarentegen weer niet.

Ik zou dit echt om de pols moeten zien, dus eigenlijk een persoonlijke kwestie ( bij mij is wit met goud geen gezicht ).
Dus om tegendraads te doen zeg ik zwart :sunglasses:

2 likes

Precies daar denk ik aan :slightly_smiling_face:

1 like

Zwart gestemd. Je ziet dit soort horloges zo weinig in een mooie donkere kleur. En dan met die indexen :ok_hand:

Wel jammer van de datum idd.

:beers:

1 like

Ik zou heel bewust en zeker voor de zwarte kiezen, ondanks de witte datum. Prachtige combinatie, dat zwart met goud.

1 like

Lastig!!!
Vind zelf die zwarte toch meer bijzonder dan de witte! :thinking:
Dat knalt wel om de pols zo’n zwart met gouden accenten horloge! :sunglasses:

Wit is vriendelijker en minder opvallend…
Pwoeh…begrijp je dilemma! :grimacing:

Samengevat: ik zou tóch voor zwart kiezen!
En dan shinen op kantoor!!! :sunglasses: :smiley:

Gouden kast met zwart had ik nóg mooier gevonden; bestaan die ook?

1 like

Ik heb wat foto’s opgezocht. De witte is mooier en frisser. De zwarte heel vintage en zwart/goud komt wat zwaar en lomp over.

1 like

Je vat mijn gevoel goed samen. Zwart vind ik bijzonderder en toffer, wit draagbaarder. Ik zal ns kijken of er een juwelier is waar ik ze naast elkaar kan zien

1 like

Wit, match mooi met de gouden markers

Ik zou voor de witte gaan, oogt naar mijn idee frisser. Ook vind ik de goudkleur wat rustiger op de witte wijzerplaat, maar smaken verschillen gelukkig. Doe wat je goed lijkt, veel wijsheid gewenst!

Geen van beide: de Limited Edition met zilverkleurige wijzerplaat, zonder datum.

Alvast mijn verontschuldigingen. Hij is niet alleen waanzinnig veel mooier dan die andere twee, maar vooral erg lastig te vinden :upside_down_face: Ik had destijds die van @monaco alias Bob moeten kopen voor 800 euro. Maar zoals gewoonlijk was ik weer eens te bang en dus te laat. Nu loopt een of andere Canadees te shinen met dat ding.

10 likes

Wat @anon50762135 zegt :point_up_2:
En anders vind ik de zwarte fantastisch, als er niet zo’n lelijke witte datum op de 12 had gezeten.
Op 6 uur nog te overzien, maar op 12…
really

1 like

Die is zeker :heart_eyes:
Als ik er nog een dresser bij wil is het deze :slight_smile:

2 likes

Deze kende ik nog niet… Wat is dat toch met Longines Heritage en die veel mooiere limiteds, ook zo bij de Flagship. Dat verpest het echt om de ‘gewone’ te kopen, de wetenschap dat ‘somewhere out there’ een veel mooiere limited om iemands pols zit :smile: Full disclosure; volgende maand ga ik trouwen, en ik wil de Longines aan tijdens het feest. Een lange zoektocht zit er helaas niet in vrees ik.

2 likes