De laatste tijd betrap ik mij erop dat ik best veel tijd hier doorbreng op het forum. Leek mij wel eens leuk om het in kaart te brengen.
- Maximaal 1 uur
- 1 tot 2 uur
- 2 tot 5 uur
- 5 tot 10 uur
- 10 tot 20 uur
- meer dan 20 uur
0 stemmers
De laatste tijd betrap ik mij erop dat ik best veel tijd hier doorbreng op het forum. Leek mij wel eens leuk om het in kaart te brengen.
0 stemmers
Maak daar maar per dag van > 20 .
Dit wordt een enorm representatieve steekproef denk ik.
Maar ehhhh. Hoe groot zou de kans zijn dat je hier toe behoort
Maar wel deze poll ziet binnen tien minuten nadat die is aangemaakt?
Eigenlijk teveel !
Maar is zo spannend!!
Maar daar zullen meer mensen last van hebben?
Ik probeer er niet bij stil te staan hoe veel uur ik hier rondzwerf, nu ik er over nadenk heb ik echt geen leven
Ik hoop dat mijn baas (en vriendin) niet meelezen😂
Klopt, met de gedachte van nu is het wat onevenredig ingedeeld.
Gelukkig kun je meerdere antwoorden aanvinken.
Één keer de tijd die je zegt dat je doorbrengt en één keer het daadwerkelijke aantal uren.
Ik zit vooral vaak eventjes op HF. Als je je telefoon pakt even een minuutje of 2 checken. Als je achter de computer zit weer eens even refreshen. Zelden echt een uur achter elkaar ofzo. Dus heb echt geen idee hoeveel uur in totaal.
Herkenbaar. Ik vrees alleen dat het toch meer oploopt dan we denken
Sinds ik hier een account heb geloof ik niet dat ik nog 2 boeken gelezen heb.
Als je op menu klikt en dan op gebruikers, zie je een overzicht van wat iedereen hier allemaal doet.
Sommige mensen zijn zwaar verslaafd.
Ik heb trouwens gewoon even de calculator erbij gepakt. Dagen sinds lid (kort I know) en leestijd. Gemakshalve de niet ingelogde leestijd weggelaten.
Te veel
Hoe kun je verwachten dat ik in een poll ga toegeven dat ik 20+ uur op het forum rondhang?
Kijk, ik heb kinderen, twee.
Die hebben een scherm, iPad, telefoon etc. Die mogen van mij ook niet de hele dag op internet.
Ik ben een stille genieter.
En hoop dat de koters niet meelezen
“31d leestijd” volgens mijn profiel. Geen idee waarom.
Dat lukt jou ook niet gezien die culinaire hoogstandjes van jou. Daar gaat de meeste tijd inzitten schat ik zo
hee grapje he
Is dat die recente leestijd of is dat op maandbasis?
[quote=“Pedersen, post:16, topic:339341”]
Kijk, ik heb kinderen.
En dan heeft Pedersen het ook nog eens over “koters”. Geweldig woord.
Dit in tegenstelling tot het woord “kids” wat door te veel mensen gebruikt wordt
Hoeveel uren op HF? Teveel blijkbaar. Ik moet mij niet te druk maken