Poll: Interesse Horlogeforum Meeting Maastricht

Ik weet dat er heel veel forum leden naar de meeting gaan Zaterdag 7 november.

Nu had ik het idee om een (kleine) meeting te organiseren in Maastricht. Dit dan voornamelijk voor degene die uit het zuiden van het land komen, maar degene die ver willen reizen zijn natuurlijk ook van harte welkom.

Ik heb al contact gehad met een paar forumleden en het idee is om dit ergens in December plaats te laten vinden. Daarnaast willen we het kleinschalig houden dus de bedoeling is maximaal 20/25 mensen.

Het lijkt mij een leuk idee om op een zaterdag of zondagmiddag ergens een ruimte te bespreken, waar we dan een lunch krijgen, elkaars horloges kunnen bewonderen en lekker lullen over alles wat met horloges te maken heeft. Het moet natuurlijk ook gewoon lekker bourgondisch zijn.

Ik heb even een Poll aangemaakt om te kijken hoeveel mensen zich eventueel willen aanmelden en of er eigenlijk wel interesse is.

Poll: Interesse in HF Meeting Maastricht?

Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
2 likes

Count me in!

Me2!

SouthSide…Biatch👊

1 like

Afhankelijk van de datum heb ik wel interesse. Miss iets noordelijker Roermond? Kan ik wellicht iets regelen met een leuk adres…

Nee, ik kom dan wel uit het zuiden van het land. Maar Maastricht is nogal onhandig ver :smile:

Carpoolen, trein ? Maastricht is een mooie stad man :slight_smile:

1 like

Spaarpotje mee, genoeg te shoppen!

1 like

Heb in principe wel interesse.
Ligt een beetje aan de datum etc.

Datum zal binnenkort wel komen, even kijken hoeveel animo er is en dan een datum afstemmen met zn alle

Dat zou helemaal top zijn :+1:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Laatst heb ik ondervonden dat er Zuiderlingen zijn die het niet begrijpen.

We kwamen terug van vakantie met een vliegtuig dat eerst op Groningen Eelde zou landen om vervolgens daar te vliegen naar Maastricht.
Ik kom in gesprek met de meneer naast mij (nette man) en kreeg het “compliment” dat mijn accent totaal niet Fries klonk.
Beleefd vertelde ik hem dat dat ook niet vreemd was omdat ik uit Groningen kom. Verward werd ik aangekeken… “Groningen ligt toch in Friesland?” Vroeg hij. Hoewel ik stomverbaasd was heb ik heb toch maar even verteld hoe het precies zat.
Maar tot mijn verbazing snapte hij het nog niet… Nadat hij had gezegd/gevraagd: "hè, het ligt toch boven Zwolle (en dus is het Friesland)? Heb ik hem lachend aangekeken en mijn koptelefoon opgezet.

Raar volkje :wink:

Sorry voor dit heerlijke off-topic trouwens.

1 like

Hahaha heerlijk verhaal.

Je hebt wel een totaal verkeerd beeld gekregen van ons Zuiderlingen. Je hebt altijd overal wel mensen rondlopen die niet zo snugger zijn :stuck_out_tongue:

Geloof me maar dat wij Zuiderlingen best wel normaal zijn hoor :wink: Net als de rest van Nederland.

On topic: Ja ik denk dat we zo snel mogelijk een datum gaan prikken

@SuperC Leuk dat je van verder weg wilt komen.

Ik snap ook dat andere het liever in Roermond willen hebben, omdat dat minder ver rijden is. Maar het idee van ons is nu net om het in Maastricht te houden. Is 45 minuten verder rijden dan Roermond :wink:

1 like

heerlijk, haha.

U heeft helemaal gelijk hoor. Het was enkel als grappige anekdote bedoeld en niet om te kwetsen of over Ă©Ă©n kam te scheren.

Kijk maar eens naar GeenStijl filmpjes. Als ze in de provincie Groningen komen, interviewen ze altijd de gasten die geen ABN kunnen en asociaal zijn/overkomen. Ik vind het heerlijk.

5 likes

hahaha ik schaam me ook soms voor het dialect dat sommige mensen op de tv praten, maar meestal komen die uit een ander deel van Zuid Limburg zal geen plaatsnamen roepen :stuck_out_tongue:

1 like

Bij mij hoor je duidelijk waar ik vandaan kom. Ik schaam me er niet voor, maar ik snap dat het grappig of dom kan klinken.

maar on-topic :slight_smile: Jullie krijgen vast een leuke meeting, Prachtige stad (voor horlogeliefhebbers).

1 like