@RLC als ik ook ff mag? Ja? Top 

Wat vinden jullie. Voor mijn nieuwe Grand Seiko met pianolak zwarte wijzerplaat. Een zwarte, donkerbruine, of cognac kleur band?
Alvast dank voor het meedenken. 
- Zwart
- Donkerbruin
- Cognac
0 stemmers
@RLC als ik ook ff mag? Ja? Top 

Wat vinden jullie. Voor mijn nieuwe Grand Seiko met pianolak zwarte wijzerplaat. Een zwarte, donkerbruine, of cognac kleur band?
Alvast dank voor het meedenken. 
0 stemmers
Niet zwart, denk ik. Wordt erg formeel.
Goed punt. Is mijn beleving momenteel ook idd.
Cognac is zó net-niet-donkerbruin.
On-topic, als je voor zwart gaat mag je best voor iets exotisch gaan 
Geeft 'm net wat extra “schwung”.
Cognacje, lekker op deze dagen 
Dank 
Een mooie zwarte croco, beetje satijn lijkt me prachtig.
Voor een beetje meer contrast denk ik dat cognac te licht is maar net wat donkerder bruin lijkt me ook prima passen.
Maar een mooie grijze band zou dat ook niet een lekkere combi ijn?
Donkergrijs zou idd ook best kunnen…thx. 
Het lijkt mij idd ook best een mooie combi.
Komt door die Sinn, vond dat grijs niet mooi maar nu ik het vaker zie en ook om de pols heb gezien (plaatjes) is dat toch wel heel mooi. Nu is dat geen hoogglans zwart maar denk dat het best goed kan.
Anywaysz, ben benieuwd wat er aan komt. Blijft toch ook een heerlijk horloge zo een GS 
Mooie GS weer hoor. Ik heb zelf sinds kort ook een zwarte plaat. Ik heb gemerkt dat alle drie (zwart, cognac en donkerbruin) kunnen, maar dat donkerbruin uiteindelijk het beste past op eoa manier. Cognac kan een tijdje en dan begint het te kriebelen. Zwart eventjes (idd formeel). Donkerbruin blijft uiteindelijk het langst aan de kast zitten.
Maar… Ook die wil uiteindelijk weer gewisseld worden. 
Kortom. Alle drie aanschaffen dus. Rouleren die hap. 
Dank je Wander…en ik zit ook in de donkerbruine hoek (
). Past imo vaak het best…gevoelsmatig.

Dat lijkt er meer op !
Ja…mooie combi! 
Jouw horloge? 
Helaas niet