Poll: Moonswatch of Dan Henry 1975 Skin Diver?

Met kleine twijfel tussen Dan en Cash de voorkeur voor cash.

Moonswatch… Leuk geprobeerd, maar 't blijft plastic… Gewoon doorsparen!

Dan Henry spreekt me in ieder geval al meer aan, maar gezien de andere prioriteiten… CASH!

1 like

:face_with_hand_over_mouth:

1 like

Moonswatch. Dan Henry is ook leuk, maar zo’n soort horloge is altijd wel te koop. De Moonswatch zal altijd een leuk buitenbeentje in mijn collectie zijn.
Tenzij Swatch x Omega van plan zijn om complete sterrenstelsels van een editie te voorzien.

1 like

Kijk, mijn punt is gemaakt. Mijn telefoon kent het woord niet eens en maakt van straattaal gewoon straaltaal :rofl:

1 like

Fair enough :sweat_smile:

Hands down de DH. Echt een cool ding is dat. Een leuke kwarts versie daarvan staat best wel op m’n shortlist.

1 like

:joy: :+1:

2 likes

Dit dus :point_down:t2:

2 likes

Tof, ik heb DH gestemd. En ook gelijk besteld op hun website om eens te proberen

2 likes

Ik vind het lekker klinken, niet dat ik straattaal in het dagelijks leven gebruik hoor. Dit is het enigste woord.

1 like

Ik moet toegeven dat mijn keuze mede ingegeven is door mijn ABMS* syndroom. Maar daar kan ik mee leven :slightly_smiling_face:

*Anything But Moon Swatch

1 like

Niet waar, je zit al op 2. “Enigste” lijkt me ook straattaal, het is zeker geen Nederlands :wink:

1 like

:rofl::rofl::rofl:

Die fout maken mensen zoooo vaak! Enigste in plaats van enige.

Gaan Joellie moor lekkar ier hen:

https://www.welklidwoord.nl/1/forum

1 like

:rofl::rofl::rofl::ok_hand:t4::+1:t4:

Nee, dat hoeft niet.

Het is fout omdat het niet logisch is (enige kan geen overtreffende trap hebben) :wink:

P.S. Ik vind het Engelse lidwoordenforum veel rustgevender.

Had ik toch provisie voor mij en een korting voor HF’ers bij Dan Henry moeten regelen :wink:.
Maar serieus: welke versie heb je besteld? Schrijf je een NA’tje na ontvangst? Ik ben benieuwd!

@Rival, ik schrijf nooit een NA, maar wie weet zal ik me er eens aan wagen.

6 likes

Mooie keuze.
Je zou meen ik de eerste zijn die een NA over dit horloge zou schrijven, dus ik (en wellicht vele anderen) kijken ernaar uit.

Dan Henry heb je denk ik meer horloge aan, ik snap de hype rondom moonswatch niet goed. Heeft vrij weinig te maken met het gevoel dat een omega je hoort te geven. gelukkig zijn we allemaal anders en verschillen smaken.

1 like