Poll: Moonswatch of Dan Henry 1975 Skin Diver?

Het idee van de Moonswatch – een goedkope hommage van een populaire Omega – heeft navolging gekregen in de vorm van de Dan Henry 1975 Skin Diver. Stel dat je bij een grotere aankoop, een abonnement of een verzekering kunt kiezen tussen een gratis Moonswatch, een 1975 Skin Diver, of de helft van de waarde in contanten (€ 125), wat zou je dan kiezen? Belangrijk: je mag het horloge voorlopig niet verkopen.

Om je te helpen bij het maken van een keuze hier een vergelijking.

Jouw keuze:

  • Omega x Swatch Moonswatch
  • Dan Henry 1975 Skin Diver
  • € 125 contant

0 stemmers

Informatie van de fabrikanten: https://www.swatch.com/nl-nl/bioceramic-moonswatch.html en https://danhenrywatches.com/products/1975-skin-diver-watch.
Het zou leuk zijn als een verzekeringsmaatschappij, meubelzaak, autofabrikant of – waarom niet – een energiebedrijf dit idee als een concreet aanbod voor nieuwe klanten zou gebruiken.
Hoe dan ook: alvast bedankt voor je stem en/of reactie.

3 likes

MoonSwatch. Maar alleen omdat de Dan Henry te klein voor mijn 20cm pols is. Wat jammer is, want het design vind ik erg leuk, vooral de witte variant.

2 likes

Easy. Moonswatch!

1 like

Cash :dollar: is king :crown:

1 like

Een uitgesproken mening vraagt om een toelichting, dus: waarom?

Allebei de horloges vind ik niet bijster interessant, dus dan maar 125 Euro voor in de horlogepot. Dan koop ik uiteindelijk iets dat ik wel echt leuk vind.

2 likes

€125 EKKIES. :pound: Het zijn allemaal net niet horloges. Maar die MoonSwatch was wel leuk om even gehad te hebben.

1 like

ballen. Tijdje terug had ik denk ik Moonswatch gezegd, maar die hype is nu (voor mij) er wel een beetje af.

1 like

Nou, het is wel een leuk horloge maar geen dagelijkse drager, maar de collaboratie is gewoon een hele slimme zet binnen de Swatch Group.

2 likes

Leuke herinterpretatie van een klassieker. Geen hommage door een bedrijf wat niets met het origineel te maken heeft.
Dat laatste is dan henry helaas wel aan het doen, hoe sympathiek het merk ook lijkt.

En 125 euro is maar 125 euro. Geld is saai en horloges niet.

2 likes

12 keer patat

Deze:


Best veel horloge voor de prijs. Voor de vakantie ook in wit of oranje.
Heb een aantal keer in de winkel gevraagd voor de Moon of de Mercurey, maar alleen in (voor mij) lelijke kleuren beschikbaar, dan haak je vanzelf af.

2 likes

Ligt het aan mij of hebben de modellen op de banner van de website een datum en de modellen die je kan bestellen (zowel de 37mm als de 39mm) geen datum?! :thinking:

Daarbij is het amper met elkaar te vergelijken.
Helemaal omdat de MoonSwatch leuke, speelse kleuren heeft en de Dan Henry letterlijk alleen oranje heeft als kleur :man_shrugging:t2:

1 like

Datum is alleen en als gratis optie leverbaar op de automaat, en die kost ongeveer $ 450.

1 like

Waarom straaltaal gebruiken als je ook gewoon euro’s kan typen?
Of wordt ik nu gewoon oud? Of ben jij gewoon heel jong en vind je het ‘wahed’?

4 likes

Ok boomer. U weet wat wahed betekend?

1 like

:point_up_2:

Eerst niet, daarvoor ben ik te oud :rofl:
Maar de website straattaalwoorden.nl weet het wel.

Blijkbaar niet. Wahed betekent letterlijk 1. Het kan ook wel gebruikt worden voor een woord om het woord kracht bij te zetten zoals wahed kopstoot, maar dat is dan letterlijk gewoon “één kopstoot”

2 likes

Mooi dat jij het beter weet dan de straattaal website.
Ik ben blij dat ik het überhaupt niet wist daar waar mijn voorkeur naar ABN gaat en niet naar straaltaal :+1:t4: