Poll: Oei oei oei! Girard Perregaux toch!

Ik liep bij Watchbizz.de tegen deze Girard-Perregaux aan:

[center][/center]

Uit de serie Vintage Today…? Bovenstaande is een dames horloge. Ben toen nog wat gaan zoeken en kwam op het volgende herenmodel:

[center][/center]

Mijn reactie: Oei oei oei! Girard-Perregaux toch! Waarom…???
Ik ben dit soort dingen niet gewend van Girard-Perregaux en vind dat ze dit niet hadden moeten doen. Ben benieuwd wat jullie hier van vinden dus een

[center]poll! Oei oei oei! Girard Perregaux toch…

http://poll.qualitysign.nl/][img]http://poll.qualitysign.nl/imageresult/3943.png[/img

[/center]

Heb mooi gestemd.
Vind het wel goed dat er horloges uitkomen die er anders dan anders uitzienn, ben het niet van GP gewend maar vind het er niet gek uitzien.

Hier nog een die toevallig;) vandaag ook op een ander forum stond.

Vind deze iets minder maar voor een keer, voor de verandering niet verkeerd.

In mijn ogen gewoon LELIJK

Jürgen Schreef:

In mijn ogen gewoon LELIJK

Vind het ook niet super mooi maar waardeer het wel als men wat nieuws probeert. Weet niet of GP hier het geschikte merk voor is maar het schijnt te werken.

Of Girard Perregaux het aangewezen merk is, laat ik in het midden (simpelweg omdat ik het niet weet) , maar dit is nu echt een superhorloge, eenvoudige schoonheid en chique. Minimalistisch mooi gewoon.
Alleen dat GP-logo met het kleine wijzertje zou iets hoger mogen staan,maar ja, dan is ie perfect en dat is wel weer een beetje saai, zo is ie helemaal goed, dus…

groet,

Ik vind die witte echt heel erg mooi!

Waarom ze dit doen… dat vroeg ik mij ook af toen Porsche met zo’n suffe SUV kwam, maar inmiddels is dit de best verkochte Porsche ooit en heeft Porsche nog nooit zoveel geld verdiend.
Mocht je dus denken dat stijlvol en verfijnd geld oplevert, dan zit je er naast. Het is nu net het nieuwe geld (denk PC Hooft, voetbalvrouwen, Bayliner en BN-er) dat graag laat zien hoeveel geld ze hebben en ik denk dat deze horloges daar heel goed op in spelen…

Waarom zijn deze horloges niet stijlvol en verfijnd?

De horloges zijn van Girard Perregaux, dus daar zal best een verfijnd uurwerk in zitten;)

En stijlvol vind ik ze wel, zeker als je zelf niet een stoffige ouwe zak bent die graag donker groene tweed-jasjes draagt.

(ik beticht hier niemand van het zijn van een stoffige ouwe zak of dat tweed verkeerd is)

OK toegegeven, die witte is inderdaad al vele malen beter.

Mooi / Lelijk ik weet het niet, apart en eigenzinnig zeker.
zou zo’n modern horloge zelf in ieder geval nooit kopen.

hou het liever bij de klassiekers,zoals dit model:

zeldzame GP 38mm uit de sixties met parelrand


Groet, André

1 like

Zou zelf dan voor de moderne kiezen ipv de zeldzame, smaken verschillen dat zie je maar weer:P

Als die lui ooit van Girard Perreguax gehoord hebben…

Perregaux bedoel ik

Ik heb lelijk gestemd n.a.v. de twee getoonde plaatjes. Die witte vind ik overigens toch wel erg mooi, zou hem zelf niet kopen en ik weet niet of het bij het merk past, maar het is wel een mooi en gedurfd ontwerp. Of het succes zal hebben is een tweede… maar toch wel mooi dus…

Ik vind ze echt strontlelijk. Ik ben het dan dus ook helemaal met deze post eens:

[quote]Gepost door: Mick (IP Gelogd)
Datum: 20 januari 2006, 16:53

Waarom ze dit doen… dat vroeg ik mij ook af toen Porsche met zo’n suffe SUV kwam, maar inmiddels is dit de best verkochte Porsche ooit en heeft Porsche nog nooit zoveel geld verdiend.
Mocht je dus denken dat stijlvol en verfijnd geld oplevert, dan zit je er naast. Het is nu net het nieuwe geld (denk PC Hooft, voetbalvrouwen, Bayliner en BN-er) dat graag laat zien hoeveel geld ze hebben en ik denk dat deze horloges daar heel goed op in spelen…[/quote]

Totaal geen smaak dat nieuwe geld, was al algemeen bekend (denkt aan witgeplamuurde huizen, Bayliners idd, Duitse autombielen enz.). Ik vind dit dus ook geen vooruitgang voor GP, hoeveel succes ze er ook mee mogen hebben.

zodra er maar een goed merk op staat dan word het al snel mooi gevonden.

Misha,deze moderne GP’s kosten 5.450,- euro, voor die vintage heb ik 300 euro betaald.
als beide op hetzelfde prijsnivo zaten, kocht ik ze geen van beide.

Groet André

In eerste instantie dacht ik tjé dat is lelijk.
Bij nader inzien heeft het toch een bepaalde stijl.
Zeker geen klok voor in de Aston Martin, maar in de Pagani Zonda is hij wel op zijn plek.
Een echt niche model dus en dan stem ik tocht: mooi.

Ad

Uitslag poll: Lelijk!!
Zit ik ook eens aan de goede kant van de stemmen… :smiley: