Poll Omega Seamaster 300M 2018

:joy::joy:

2 likes

Nee, de golven zijn niet aan mij besteed. Wel een prachtige band.

2 likes

De Seamaster 300 is de Seamaster 300, daar moet je niets aan veranderen. Wil je dan toch een 2018 editie, dan moet je m echt flink vernieuwen. De huidige 2018 versie is daarvoor te weinig anders.

Hij is door de jaren heen toch iedere keer lichtjes veranderd net zoals andere iconische modellen.

Klopt. Alleen vind ik de huidige wijzigingen (Mn golfjes) te veel om van geringe wijzigingen te spreken en te weinig om van een nieuw model te spreken.

En de nieuwe banden, andere bezel en datum op 6 ?

Desalnietemin als jij het niet genoeg vind om een nieuw model te mogen heten dan mag dat :wink::+1:

1 like

Dat gevoel heb ik bij vrijwel alle ‘nieuwe’ releases van dit jaar. Alleen een andere kleur of formaat. Thats it.

Toch is de nieuwe SM 300 direct herkenbaar als het “Bond-horloge”. Dus dat hebben ze keurig gedaan.

4 likes

Het horloge past wel bij de komende eerste vrouwelijke Bond.

@marijn
42mm voor een vrouw??

Een Bond vrouw😊

Wat vind je dan vrouwelijk aan het horloge?

Ik vind de dial opzichtig, als veel sieraden. Kitserig. Excuus aan de dames, maar ik vind dat niet bij een stoere Bond passen.

1 like

Een smoking is ook opzichtig. Evenals een Aston Martin en een Vodka-Martini. Ik vind het wel stoer.

7 likes

Associaties en smaken verschillen. :blush:

1 like

Vandaag liep ik langs Tensen in Antwerpen, even een blik geworpen bij Oris en Tag Heuer (vanochtend qualifications f1 was daar de boosdoener van…), ook even langs de Omega ramen gelopen, veel moois, maar deze seamaster zijn me niet echt opgevallen. Zegt me ook wel iets…

Hadden ze die in Belgie al bij de AD liggen dan :open_mouth:?!

2 likes

Ze zijn pas vanaf de zomer te koop dus het lijkt mij niet zo raar dat je ze daar niet zag

3 likes

Die vind ik op zich wel mooi. Wat mij betreft hadden ze het daarbij dan ook gelaten. Die nieuwe golfjes vind ik dus echt niks.

1 like

Ik vind het nieuwe model toch wel een stuk mooier dan het vorige model. Oogt een stuk stoerder. Leuk dat ze de golfjes weer in ere hersteld hebben. Ook de datum op de 6 doet hem goed. De lunette is ook mooier met de aanwezige 10. En natuurlijk het mooiere en betere uurwerk.
En dat nog eens alles voor de helft van het geld van een sub. Lijkt me als beater toch weinig concurrentie hebben.

2 likes