Poll Omega Seamaster 300M 2018

Haha zeker! En nog geen seconde spijt van gehad.
De Longines is echter van mijn lijstje afgegaan en de Breitling Colt 44 Blue Automatic A17388 is daarvoor in de plaats gekomen. :grin::+1:

Edit: en het schijnt dat er morgen een pakketje voor mij binnenkomt :innocent:

1 like

De nieuwe of de oude Omega Seamaster?

Ik heb ook lang getwijfeld maar toch heel even in het blauwe gedeelte gestaan. Maar Snel terug getrokken ben er plots verliefd op geworden :wink: groetjes

2 likes

:-1:t2:

Wij van wc-eend โ€ฆ ach, vul maar in :wink:

1 like

Ook mooi! :grin::+1:

Prachtig horloge, alleem de wijzers zijn voor mij een afknapper, daarom voor mij een not. De Planet Ocean serie vind ik persoonlijk beter.

1 like

Ik vind vooral de blauwe mooi. Ik vind dan de stalen band misschien nog wel het minst. Ik moet als disclaimer zeggen dat ik ze nog niet in het echt gezien heb. Vaak vind ik Omega in het echt mooier dan op de fotoโ€™s.

Dat verhaal van de band lees ik best vaak maar moet zeggen dat ik het zelf juist een hele mooie band vind :see_no_evil: zoveel mensen zoveel smaken :slight_smile:

2 likes

Wil hem zeker even gaan passen, toch twijfel ik over de golfjes, prijs en de tekst ZrO2.

Mis m
Toch meer karakter dan de Master 300

2 likes

Zou je je hieraan werkelijk gaan storen? Het is nauwelijks zichtbaar (voor mij).

Zou wel graag de nieuwe verstelbare sluiting op mijn huidige seamaster wensen :open_mouth: lijkt me ideaal met het warme weer. Even tandje erbij :blush:

2 likes

Ik ben bang van wel ja, staat sowieso op het lijstje om te gaan passen. Hopelijk hebben ze het โ€œoudeโ€ model ook nog liggen ter vergelijking ect

1 like

Op de eerste (ospolmle) viel het.op de zwarte.plaat amper op.

Maar ik heb ook niet bepaald de beste ogen :nerd_face:

het vorige model zonder opvallende waves vind ik mooier
ach smaken verschillen