Poll Omega Seamaster 300M 2018

Bedoel het niet vanuit het perspectief van eenieders "horloge potje"
Maar een in-House uurwerk in een Up to Date kast met Up to Date band voor Euro 4.500,00 is in vergelijking tot de Zwitserse concurrentie (Rolex, IWC, Breitling etc.) een zeer scherp prijspunt

Vind de cijfers op de bezel beetje too much, maar toch zeg ik ja. Hij kan het hebben.

2 likes

Ik vind de oude bezel font (oogde gelijk meer vertrouwd, doch de Pearl lijkt minder mooi binnen het driehoekje te vallen) en de verschuiving vd datum naar 6 wel een mooie. Over de band ben ik niet uit, iets om irl te zien.
De golfjes vind ik em sportiever maken en in dat opzichte onderscheiden vd planet ocean. Vooral omdat de vorige versie glimmend Was geworden. Kweenie hoe de 2018 versie Is.
Doch, de oude golfjes vond ik eleganter en beter passen bij een luxe merk. Als ik mocht kiezen tussen geen golfjes of de nieuwe golfjes, zou ik persoonlijk zonder golfjes kiezen.

2 likes

Op veel foto’s en renders toont hij nogal als een glimmer. Ablogtowatch heeft een hands-on geschreven met veel foto’s, moet zeggen dat het er zo al heel wat beter uit ziet.

https://www.ablogtowatch.com/omega-seamaster-diver-300m-steel-watches-2018/2/

3 likes

Ik vind hem zo een stuk lomper ogen dan het huidige model

3 likes

Ik vind het geen koopje dus subjectief.
Binnenkort met > 20 % korting bij te koop bij Ramon, dat vind ik een koopje maar ook dat is subjectief.

Ik begrijp ook werkelijk niets van die render trend. Ze zijn bijna altijd lelijker dan het echte horloge en geven een slecht beeld. Veel merken maken zich hier schuldig aan. Als je het product nog niet af hebt, oké. Maar huur gewoon een fatsoenlijke fotograaf in om je horloges te presenteren.

1 like

Helemaal akkoord! De meeste persaandacht krijg je bij de release, doe het dan gewoon goed.

1 like

Kan ik begrijpen
Ieder zijn eigen mening

Dat is ook precies mijn redenering
Dan heb je voor Euro 3750 een CoAxiaal

1 like

Die hoog glanzende golfjes doen me denken aan de Electric blue.

Ik vond de oude discrete donker blauwe daardoor juist mooier eerlijk gezegd. Vandaar denk ik ook dat mn voorkeur in dit geval uitging naar een donkerblauwe of zwart zonder deze golfjes. Maar goed, heb em nog niet irl gezien.

Verder kon ik op de plaatjes van Ablogtowatch pas duidelijk zien dat de datumschijf een passende kleur heeft. Dat kan ik wel weer waarderen.

Moet nog ff wennen aan de schuine uurwijzer, maar snap em wel.

2 likes

Mijn persoonlijke voorkeur gaat toch echt uit naar de oudere modellen. Waves minder aanwezig. Platter uurwerk.

Iedereen een fijne zonnige namiddag!! :sunglasses:

4 likes

zondag klokje :+1:

5 likes

De lelijkste van allemaal … en toch zo heerlijk eigenwijs

8 Seamaster Commander

5 likes

Nee juist erg mooi!

6 likes

Jemig wat een weerwolf!

2 likes

Echt heel gaaf! :+1:t2: