Heb je er al eens een kleurenwiel bij gehouden? Dat kan zomaar verrassende inzichten geven.
Ik zou eens wat donkerblauws proberen! Bijvoorbeeld Molequin:
En anders misschien een wat andere bruintint, zoals deze ColaReb:
Kleur moet precies goed zijn. Deze lijkt te licht. De bordeauxrode kleur van de band die bij het horloge zit is perfect. Misschien kan ik ‘m bij onze Ko laten vermaken tot 1-piece single loop nato danwel 2-piece gewone band.
Hmm donkerbruin denk ik eigenlijk niet na die van vandaag te hebben geprobeerd.
Niet in huis toevallig
Ik denk nu meer aan iets in grijs.
Maar voorlopig staat ie terug op z’n bordeauxrode schoenen. Staat ‘m tot nu toe het best.
Moeilijk qua juiste band.
Anders vraag Clover na eigen inzicht iets te fixen voor jou.
Op die manier heb ik enkele te gave bandjes tot de collectie toe kunnen voegen.
Man man man wat een bizar cool horloge, heb je serieus goed gedaan. Wat een jeuk.krijg ik ervan, niet te doen.
Wanneer je de absolute banden match hebt gevonden is dit echt WOW.
De rode band staat hem nice.
Dankjewel Hans! Dit was een heuse impuls aankoop. Geen voorwerk, sterker nog, ik had ‘m nog nooit gezien…en opeens was ie daar op de website van Van Willegen. Ik was meteen verkocht! Reserveren…en hup op weg om ‘m op te halen. Absoluut niet des Daffies.
Maar lijkt goed uitgepakt. Ook ik vind ‘m geweldig.
Clover is idd nog een optie.
Ik ga rustig verder zoeken. En in de tussentijd maar op de prachtige bordeauxrode nato.
Snap ik. Wat een prachtige Hamilton, alles klopt eraan.
Ook zo’n mooie donker kleur rood.
Wat denken jullie hier van? Lijkt mij mooi maar de dikte van 3.2mm zou wel eens te dun kunnen zijn voor mijn horloge.
Fraai…maar mij too much.
Ik vind de kleur grijs nogal flets, daarbij, ik heb nooit eerder afwijkende keepers gezien, en in dit geval niet alleen de kleur maar ook materiaal.
Alsof je de echte keepers hebt verloren en er maar andere op heb gezet.
Dus… Nee?
donkerblauw zou ook goed staan
Zit wat in…stof tot nadenken.
Grappig, aan blauw zou ik niet zo snel denken.
Nog 3 opties. Wat denken jullie?
Monstraps heeft een zooi ‘black bay’ single-pass nylon straps. Prijzen zeer netjes maar zou dit wel een beetje kwaliteit zijn…zo’n nato moet natuurlijk wel comfi zijn…zacht om de pols.
Zoiets kan ook…donkergrijs canvas van BandrBands…
Of zoiets van BandRbands…padded dus wat dikker bij de sluiting past beter bij horloge.
De onderste, maar dan donkerbruin!
Thx maar ik denk echt aan iets meer neutraal. Rode band heb ik in de originele nato en kan ik gebruiken als afwisseling.
Dank je…ik ga eens neuzen.