Poll : Pan Europ 🥾

De donkerbruine ben ik vrijwel van overtuigd maar de lichte kleur band nog niet. Kleur voelt niet 100% want ik denk een meer rustige kleur de plaat en bezel meer tot uitdrukking laat komen. Plus de lichte kleur band heeft geen taper…dat is jammer want doet dan meteen iets meer bulky aan.

Wat vinden jullie? Indien geen van beiden heb je dan misschien andere ideeën?

Dank voor de input. :+1:

• Donkere kleur
  • Lichte kleur
  • Beiden
  • Geen van beiden

0 stemmers

8 likes

Beiden niet helemaal een match…je hebt niet iets liggen met de kleur van de bezel?

3 likes

Uhm jawel…de bordeauxrode nato die erbij zat. :smile: Die staat ‘m zeker goed maar…ben geen liefhebber van zo’n bulky gevaarte op de pols plus het wordt wel erg kleurig. Maar…zeker te doen voor af en toe.

1 like

Beide kan prima wat mij betreft!

2 likes

Geel met bruin vind ik ook niet echt matchen, ik zou hierop grijstinten proberen.

2 likes

Vind de originele ledere band mooier dan deze twee :slight_smile:

2 likes

Hmm ik denk dat dit veel beter is inderdaad. Dank ik ga even verder zoeken naar iets moois in donker of midgrijs denk ik.

1 like

Gave versie. Heb foto van de oem band?

1 like

16 likes

Rood staat hem ook wel erg goed! Tof horloge

1 like

Vind die twee de mooiste :ok_hand:t2:

1 like

Die stiksels van het donkerbruine bandje maken het wat grof. Dus eventueel donkerbruin zonder stiksels, of (donker)blauw.

Die NATO is trouwens prachtig erop. Rood leer mwoa dat betwijfel ik.

1 like

Beide kunnen qua kleur, maar niet-taperen is een NoGo wat mij betreft, dus voor de donkere gekozen.

Die rode band staat er goed bij, misschien die van Barton (sailcloth) eens proberen?

Of anders deze Khaki Tan:

1 like

Ook leuk! Dank voor de tip :ok_hand:

1 like

Sowieso een lastig horloge om een matchende band op te krijgen denk ik. Succes met de zoektocht!

1 like

Daar lijkt het idd op. De bordeauxrode nato is tot nu toe wel gewoon het meest geslaagd.

2 likes

Matching kleuren zijn zeker niet altijd de oplossing. Ik zoek het vaak in contrast en dat werkt in veel gevallen heel goed. In het begin heb je er wel wat lef voor nodig maar de resultaten vind ik altijd verrassend en vaak onverwacht goed. Bijv. bij een zwarte plaat doe ik bijna nooit een zwarte band. Dat laat het horloge een beetje verdwijnen. Een mooie sand of khaki werkt dan vaak beter. Geeft het horloge meer pop! :+1: Ook anders om, een lichte plaat met een donkerder strap werkt goed.

Was bovenstaande informatie nuttig voor u?

• Ja
  • Nee
  • Weet niet

0 stemmers

1 like

Eens! :grin:

1 like

Wat dacht je van gewoon een donkerbruine rallyband met kleinere gaatjes?

Edit: eventueel in iets roder bruin.

7 likes

Two Piece NATO RAF Horlogeband Nylon Bordeauxrood 20mm
Bij Bol.com

1 like