Als Seiko deze toch eens zo zou verkopen…
Op leer (1e foto) een waanzinnig mooie combinatie, neig er sterk naar om nog snel een nieuwe 035 te scoren.
Ik had dit ook niet moeten vragen.
Weer paar tienen armer…
Het kan beiden @Dao en vaak vind ik jouw keuzes goed matchen
Dit bandje vind ik erg mooi maar voor de sarb zou ik wel een andere kleur nemen die beter past.
Waar heb je die gevonden? Vind hem ook wel leuk en zou misschien op mijn Sinn een leuke afwisseling kunnen zijn.
Yep! Dat is het woord.
Klopt. Maar de SARB is net als de Oyster Perpetual een sporthorloge (met een dressy look ja, nou en) met zijn lume, dikte en WR=100.
Fixed that for you
Zomers weer op staal (of canvas kan deze SARB makkelijk hebben) en de rest van het jaar op leer.
Thnx, hier!
Eindelijk iemand die het ook zegt.
Dit zal ik nooit zeggen . Donkerbruin in overheersende mate vind ik sowieso weinig flateus wie draagt er een bruin pak
, maar icm met zwart maak je zowel het horloge als de band lelijker.
Een klassieke combinatie had een mooie zwarte of donkerblauwe alligator- of cordovan geweest.
Niet mijn defenitie van donkerbruin, dus dit gaat wel inderdaad.
Het kan donkerder idd maar dit valt toch wel onder donkerbruin, anders zit je snel in de “cognac sferen”
Donker is een subjectief begrip, maar we kunnen het erover eens zijn dan deze band lichter is dan die in de openingspost. De kleur van leer is ook altijd lastig te bepalen obv een render. Misschien dat dit dezelfde band is, zo niet dan is deze kleur ook niet verkeerd: edit:het is een hadley roma
De tussenstand is wel redelijk gelijk trouwens,…55-45 voor staal. Iedereen happy ?