Poll: SARB033 op leer of stock bracelet?

Hallo forumvriendjes :tipping_hand_man:t3:,

Ik heb vanochtend eens een leren bandje van Watchgecko op mijn SARB033 gezet. Ik neig naar de combinatie met de stock bracelet, maar het leren bandje vind ik op zich (niet per se in deze combi) gewoon erg mooi :stuck_out_tongue:

Wat vinden jullie?

Op leer:

Bracelet:

• Leer
  • Bracelet

0 stemmers

6 likes

Doe eens heel gauw die stalen band terug plaatsen. En snel!

6 likes

Mijn voorkeur gaat uit naar de bracelet, maar als je hem dan toch op leer wil dragen zou ik niet voor deze kiezen.

2 likes

Donkerbruin en zwart is niet vaak een mooie combinatie. Probeer een iets lichtere of een mooie zwarte om de stalen band te verslaan :+1:t6:.

5 likes

Ik heb m zelf op de originele bracelet maar denk er ook aan om m op een leren band te zetten. Vind het eigenlijk best mooi, maar zou inderdaad voor een zwarte kiezen, of een donkerbruine/cognac vintage oid.

1 like

Ik vind ze allebei mooi. Wit hemd, mooi zwart met die bruine band :ok_hand:t4:
En staal is bijna altijd goed.
Dus ik kan echt niet kiezen…
Omdat het moet : leer. Altijd de underdog .

Edit : :point_down:t4:

2 likes

Afhankelijk of ik hem sportief of “formeel” draag. Vind hem met een leren band perfect om bij een pak te dragen bijvoorbeeld. Met staal wordt die direct stuk sportiever.

1 like

De Oyster bracelet past uitstekend bij het Sarbje vind ik, maar er is genoeg leer wat er ook heel fijn bij kan.

Het verbaast me altijd dat niet veel meer mensen dat vinden. Deze band matcht inderdaad niet geweldig, maar zo donker is hij niet eens. Mijn idee is dat bruin beter matcht met een zwarte wijzerplaat als er een zekere portie geel en roodtinten in het bruin zitten.
Dit vind ik wel mooi matchen, vorm en structuur even buiten beschouwing latend:
f192b08f5c5e6b561f89765e5f12966d
en de band uit OP er nog even naast:
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/4X/b/b/0/bb06b4eeb61f68dd308381c3a952ec34276bf702_1_499x499.jpeg

De kleur is wat te ‘koud’.

2 likes

Op leer:

Gewoon lekker afwisselen joh :wink:

3 likes

De 033 op staal. De 035 op leer. :+1:

2 likes

Ja dat was mijn omschrijving van iets lichter. Zepf zat ik meer richting cognac te denken, maar de optie van de Speedmaster misstaat ook niet.

1 like

Buiten de sluiting is de metalen band erg fijn. 9/10 voor deze prijsklasse. Mijn enige minpunt is de openstaande sluiting.

3 likes

Sorry meneer. Gedaan :kissing_heart:

Ohja dat is wel zo. Tja ik draag het afwisselend zo, maar niet super formeel hoor.

Mooi inderdaad!

Die gap bedoel je? Ja! Echt zo raar dat ze het op die manier gemaakt hebben…

Ok, heb je een tip voor welke je er goed bij zou vinden passen?

1 like

Ik ging even op zoek naar een leuk leren alternatief, kwam ik ineens deze nylon band tegen. Vind ik ook niet mis. :+1:

4 likes

Bracelet.

2 likes

Persoonlijk zou ik voor 't leer gaan, is veel klassieker en maakt het totaalplaatje wat minder kil. Er zijn maar weinig dress horloges die mooier zijn op staal.

1 like

Staal !!

1 like

Kan wat mij betreft prima beide. Leuk afwisselen. :+1:

1 like

Zo, nooit aan gedacht maar dat staat behoorlijk goed! Toevallig een linkje voor me?

edit - never mind, gevonden!

Ik ga jou Jubilee noemen :relaxed:

:+1:t2::+1:t2:

2 likes

:tada: