Ik heb vanochtend eens een leren bandje van Watchgecko op mijn SARB033 gezet. Ik neig naar de combinatie met de stock bracelet, maar het leren bandje vind ik op zich (niet per se in deze combi) gewoon erg mooi
Ik heb m zelf op de originele bracelet maar denk er ook aan om m op een leren band te zetten. Vind het eigenlijk best mooi, maar zou inderdaad voor een zwarte kiezen, of een donkerbruine/cognac vintage oid.
Ik vind ze allebei mooi. Wit hemd, mooi zwart met die bruine band
En staal is bijna altijd goed.
Dus ik kan echt niet kiezen…
Omdat het moet : leer. Altijd de underdog .
Afhankelijk of ik hem sportief of “formeel” draag. Vind hem met een leren band perfect om bij een pak te dragen bijvoorbeeld. Met staal wordt die direct stuk sportiever.
De Oyster bracelet past uitstekend bij het Sarbje vind ik, maar er is genoeg leer wat er ook heel fijn bij kan.
Het verbaast me altijd dat niet veel meer mensen dat vinden. Deze band matcht inderdaad niet geweldig, maar zo donker is hij niet eens. Mijn idee is dat bruin beter matcht met een zwarte wijzerplaat als er een zekere portie geel en roodtinten in het bruin zitten.
Dit vind ik wel mooi matchen, vorm en structuur even buiten beschouwing latend:
en de band uit OP er nog even naast: https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/4X/b/b/0/bb06b4eeb61f68dd308381c3a952ec34276bf702_1_499x499.jpeg
Persoonlijk zou ik voor 't leer gaan, is veel klassieker en maakt het totaalplaatje wat minder kil. Er zijn maar weinig dress horloges die mooier zijn op staal.