[Poll] Seiko SARB017 Alpinist op zwart rubber. Ja of nee?

Ik ben benieuwd naar jullie meningen. Kan de Alpinist op rubber?


  • Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Echt waar? 1/3 zegt dat het kan? Waarom kan het wel en waarom kan het niet?

2 likes

Het kan natuurlijk wel maar of het mooi is :wink: persoonlijk vind ik het niet echt mooi staan op deze Seiko .

2 likes

Het is een waterdichte outdoor Seiko fieldwatch.
Natuurlijk hoort die op rubber

2 likes

Oh boy… Ik denk dat je hier veel ‘‘politiek correcte’’ opmerkingen over gaat krijgen.

2 likes

Green Alpinist op rubber is geen gezicht. Maar dat geldt voor mij persoonlijk.

3 likes

Het is een kampeer bergwandel outdoorhorloge.
Die horen niet op leer, tenminste als ze gebruikt worden.
Hier op het forum halen 30 bar duikers de douche geeneens, maar dìe mogen gek genoeg nou weer niet op leer…
Het kan verkeren.

4 likes

Ik spreek je niet tegen. Ik ben degene die het heeft geprobeerd nadat ik geen foto’s op het wereldwijdeweb kon vinden. Eigenlijk ben ik politiek corrupt omdat ik het niet weet of het kan maar die optie gaf ik jullie niet! :grinning:

1 like

Nou deze dan.
Compromis. Leer en rubber. 300 meter waterdicht. :slightly_smiling_face:

4 likes

Nee, want groen op groen wordt ook ontzettend gewalgd door de meeste fashionisto’s en fashionista’s.

1 like

Er zijn meer kleuren leverbaar…

1 like

Tuurlijk kan dat. :+1:

image

5 likes

Heb echt betere foto’s nodig hoor im een mening over de looks te vormen.

Qua doel horloge, JA!
Als je de alpinist gebruikt waarvoor hij is of de juiste looks wil hebben dan is staal of rubber uiteraard perfect.

Waarom doet seiko eigenlijk leer leveren bij een nieuwe alpinist ? Slaat ook nergens op.

Ik zelf heb m lang op leer gehad, prachtige looks.
Onlangs op staal gedaan en echt geweldig, komt geen leer (of rubber ) meer aan te hangen.

2 likes

Rubber dient inderdaad het doel, maar op dit horloge vind ik het er niet heel best uitzien.

Tip: Ik had een Hirsch Mariner op mijn Alpinist. Soepel leer en 100m WR, stond prima. Ik ben er meerdere keren mee naar 20 á 30 meter diep geweest en dat ging uiteraard goed. :+1:

1 like

doen wat je mooi vindt! ik vind zelf rubber altijd het fijnste dragen.

1 like

Sportief horloge kan gewoon op rubber. Vind het zelfs heel mooi staan deze combinatie.

1 like

Dan zou ik toch hier voor kiezen:

Hirsch George

Gewoon Rubber.

2 likes