Ik heb gestemd voor de SKX007. Een echte klassieker. Ik heb niet zoveel met de nieuwe SKX5-jes. Het is wel veel bang for buck, maar het is net iets te veel van alles.
Wat ook leuk is, is een SKX171 met een 007 bezel
Dit is voor mij de ultieme SKX.
Ik heb gestemd voor de SKX007. Een echte klassieker. Ik heb niet zoveel met de nieuwe SKX5-jes. Het is wel veel bang for buck, maar het is net iets te veel van alles.
Wat ook leuk is, is een SKX171 met een 007 bezel
Dit is voor mij de ultieme SKX.
Ik zou voor de SKX gaan. Heb zelf beide versies in mijn collectie en hier bewust naar gezocht en voor redelijke prijs gekocht via Chrono24. Beide full set en nauwelijks gebruikerssporen.
Elke keer als ik ze draag is het weer een wauw moment als ik ze bekijk. De 007 spreekt mij nog meer aan dan de 009.
Kies gewoon op gevoel en anders beide als dat € haalbaar is ![]()
![]()
Succes met je keus
Zal nog ff paar foto’s posten van mijn skxen
Kijk ook eens op Kleinanzeigen (Duitse Marktplaats) staan er best aantal op.
Hier heb ik er ook ooit 1 gekocht.
Gaat prima!
Succes en laat je nog ff weten wat het geworden is ?
Volledig gebaseerd op looks en niet de specs, maar ik kan niet wennen aan zo’n 4de wijzer op de wijzerplaat. Nog nooit een gehad dus misschien valt het in de praktijk mee, maar het oogt voor mij te onrustig, dus SKX it is…
Dit dus, sinds enkele weken ook een SKX007j die na vandaag ook goed loopt (moest beetje bijgesteld worden na zoveel jaar op de plank gok ik) vandaag ook de jubilee erbij besteld en denk dat je daarmee een echte klassieker in huis haalt!
Sjiek zeg👌🏻Wat ik wel mis is het oranje/rode ‘Diver’s 200m’ op de wijzerplaat. Vind ik een leuk accent van de SKX
Zeker weten, er zit al iets in de pipeline ![]()