Poll; Sinn U1 secondenwijzer aanpassen?

Hé, hé… Nog niet “oud” hè! :grin:

1 like

Lekker bezig Chris, maar eh…Je kan ook met je meissie uit eten zonder horloge excuus. :joy:
Maar dit is wel leuker natuurlijk. :stuck_out_tongue::wink:

2 likes

Ik sta niet zo bekend om m’n blijvers krijg ik zachtjes de indruk en je hebt in eerste instantie helemaal gelijk.

Tenzij de poll overduidelijk “wijzigen” gaat aangeven, bedacht ik me net… :blush:

2 likes

Als ik iedere keer als we uit eten gaan een horloge zou kopen… :scream::joy:

1 like

Ondanks mijn pro-mod houding zou ik die gekke-, maar karakteristieke secondenwijzer zo houden.

1 like

:point_up_2::point_up_2::point_up_2:

1 like

Hmm, ligt een beetje aan de kosten en hoe lang je voornemens bent het horloge te houden.

Zolang je het origineel behoudt kan je de aanpassing altijd weer ongedaan maken.

Niet al te duur? Dan waarom niet :sunglasses:

2 likes

Als je wilt modden: je kunt hem bij verkoop gewoon terugmodden dus dat is geen argument. Aangepaste wijzer in slagboom-look is geen gezicht trouwens, dan maar een geheel witte tip.

Maar het is uiteindelijk gewoon een ensemble van meerdere quirky elementen, hoe kun je de rest dan wel waarderen?

Ikzelf zou hem zo laten.

1 like

Dat vraag ik me deels ook af maar ik vind hem nog steeds geweldig en de afleesbaarheid is in alle lichtomstandigheden perfect. Het rode vlakje aan de secondewijzer vind ik echter misschien net iets teveel van het goede…

Ik heb intussen nog een andere uitvoering bedacht (derhalve niet in de poll), heel simpel te realiseren al moet er ook dan natuurlijk wel een originele reservewijzer zijn.

Het resultaat is dan nog steeds boxy maar net iets minder extreem.

2 likes

Het stemmen via de poll heeft een aardige vlucht genomen. Veel voorstanders van origineel laten en veel wijze raadgevingen waarvoor iedereen dank voor de participatie.

Ik denk dat ik hem inderdaad nog even origineel houd maar mocht hij echt blijven bevallen, sta ik er niet voor in dat het rode vlakje niet alsnog wit wordt. :grin:

Nogmaals dank iedereen en have a great day! :+1:

3 likes