Poll; Sinn U1 secondenwijzer aanpassen?

Beste mede forummers,

Ik hoop maar dat dit goed gaat, m’n eerste poll en ook nog vanaf een phone…

Vandaag een poging gedaan om door Sinn een andere secondenwijzer in mijn U1 te laten plaatsen maar vernomen dat zij hun ontwerp trouw blijven. Eigenlijk heb ik daar respect voor maar het bloed kruipt uiteraard waar het niet kan gaan. :smirk:
Ik ben alleen nog niet helemaal zeker over deze chirurgische ingreep, dus bij deze de vraag aan jullie, welke uitvoering jullie zouden prefereren?

Alvast bedankt voor jullie mening. :+1:

Originele uitvoering:

Gemodificeerde uitvoering:

Sorry voor de wat gebrekkige modificatie in de foto maar heb geen photoshop oid bij de hand. :pray:

Peoples, start your engines! :racing_car:

  • Originele secondenwijzer
  • Aangepaste secondenwijzer
  • Aangepaste secondenwijzer, hele tip wit

0 stemmers

4 likes

Mijn mening: Houden zoals het is. De ‘rare’ secondenwijzer is een soort signature dingetje van deze U1. Bijzonder!

6 likes

Aangepaste secondewijzer :ok_hand:

Edit : wat @junior zegt is ook wel weer waar.

2 likes

Met jouw flipper gedrag lekker origineel laten, los van de kosten.:wink:

2 likes

:rofl: :joy: …lekker duidelijk weer!

2 likes

Je hebt gelijk vwb signature dingetje, maar raar is hij inderdaad dus wel…:grin:

2 likes

:joy: I know…maar ik heb zo m’n voorkeur.

2 likes

Gewoon doorgaan, we worden “met de seconde wijzer” :rofl:

4 likes

Ik weet dat jij de poll bij voorbaat toch niet gaat volgen :rofl:
Maar …ik geef je bij deze daarom even mijn persoonlijke mening.
Ik vind de secondewijzer eigenlijk wel lekker bij het eigenwijze ‘lego‘ achtige ontwerp van de dial en uren-minutenwijzers passen. Lekker zo ‘eigenwijs’ laten; past ook goed bij jou @ThaPapper :innocent:

4 likes

Alleen aanpassen als je het horloge gaat houden. Ik heb mijn Sinn laten aanpassen omdat hij nooit weg zal gaan. De namen en geboortedata van mijn zoons staan op de rotor gegraveerd.

Groeten
Rutger

5 likes

Ze hebben bij mij een vliegtuigje aan een wijzertje ‘gehangen’, het zijn gewoon rare jongens (M/V) bij Sinn. Dus.

2 likes

Tja, :thinking::joy:

1 like

Ik schrijf niet voor niets een poll uit…:joy:

3 likes

:innocent:

Komende uit jouw mond is dit een mooi compliment Roy, thanks. :+1:

1 like

Ik had dan ook mijn stem al uitgebracht…niet dat het veel uit gaat maken ouwe flipperkont :rofl:

2 likes

Zeer zeker ook zo bedoeld. En de Sinn is prachtig zoals hij is :smiley:

2 likes

Wow, dat is en blijft een geweldig horloge, gefeliciteerd met de toen gemaakte keuze!:+1:

Ehhh… :joy:

2 likes

Als t n blijver is, zou ik em aanpassen. Vind het persoonlijk mooier en hij blijft genoeg eigenzinnig. Het.is niet gelijk ineens een sub copy.

Maar als ie snel geflipperd gaat worden, dan beter origineel houden. Sowieso originele seconde wijzer behouden, mocht je em weer terug willen zetten.

1 like

BeSinnd eer ge begint. Dat horloge is mooi van lelijkheid, hou dat zo.

2 likes