Ik kom er zelf niet uit dus even de hulplijnen inschakelen dmv deze poll.
Ik vind het leuk als je jouw keuze motiveert
- Leer
- Staal
- Zet hem in het blauw
0 stemmers
Ik kom er zelf niet uit dus even de hulplijnen inschakelen dmv deze poll.
Ik vind het leuk als je jouw keuze motiveert
0 stemmers
Staal sluit mooier aan
Bijna altijd staal, maar dit horloge en deze leren band is wel een topcombinatie. Op staal is het gewoon een prachtig horloge. Met deze leren band is het net wat bijzonderder.
Een jaar geleden zou ik staal hebben gezegd.
Nu leer, ik ben leer gaan waarderen.
Op staal lijkt het meer 1 geheel (imo)
Staal sluit mooi aan, leer staat echter in deze combinatie wel mooi
Ik zou hem persoonlijk op staal dragen, maar je moet doen waar je je lekker bij voelt
Op staal is hij comfortabel maar op leder vind ik deze kleurencombi wel erg mooi
Ik heb op de een of andere manier een stuk meer gevoel bij Alpinisten op leer.
Op leer komt naar mijn mening de plaat mooier uit.
Wat @Bottero hierboven zegt. Op leer ‘‘popt’’ de wijzerplaat echt en de stiksels zijn een mooie match bij de indices. Het leer staat gewoon zo goed dat deze beter is dan het ook mooie staal is mijn gedachte
Puur vanuit praktisch oogpunt, want het is tenslotte (van oorsprong) bedoeld als toolwatch, op staal.
Op leer, en zeker met deze, krijgt hij in mijn optiek nog meer een toolish en wat “rugged” karakter. Wat ik op zijn minst charmant vindt.
ik ben een man van voor staal
Vond dit wel een moeilijke. Want het staat allebei goed. Maar ik zit momenteel in een 'staalfase’ (draag heel veel op staal). Dus dat moet 't maar worden.
Ik was op jouw motivatie aan het wachten
Eens
Op leer super chique .
Op staal meer toolisch en daarnaast meteen zoveel meer horloge. Zoveel robuuster.
Bij mij is hij sinds staal in huis is niet meer op leer gekomen.
Zeker
Ja snap ik ook.
Net als mijn ballen.
Al vind ik deze leren band ook heel mooi zeg Lekker eens in de zoveel tijd wisselen, blijft het leuk!
In dit geval: staal is saai. Deze leren band geeft de Seiko meer karakter.