Goede tip!
Dat is ook een goede tip!
Met zulke vintage wijzers en cijfers op de wijzerplaat vind ik leer er meer bij passen, hoewel staal ook prima kan.
Staal verveeld nooit, en anders zet je hem even op leer om hem dan weer snel op staal te zetten.
Dit horloge kan veel bandjes hebben, ik heb hem zelf altijd afgewisseld met drie banden: staal, bruin leer en groen elastiek. Was allesrie erg mooi maar anders. Een bruine band maakt de wijzerplaat nog groener. Staal neutraliseert het juist en groen complimenteert het weer. Kortom: ik zou niet kiezen maar gewoon beide doen en go with your mood.
Cant go wrong
Ik zou nieuw op HF zonder nadenken op staal hebben gestemd, nu na een tijdje meegedaan te hebben hier heb ik ook de charme van leer in kunnen zien.
Op basis van de foto’s op staal gestemd. Vind de kleur van het lederen bandje mooi bij het horloge passen maar heb helemaal niks met die extra stiksels.
Ik wil hem niet persé in een hokje douwen maar met een stalen band komt de robuustheid meer tot uitdrukking
Maar er zijn gelegenheden genoeg waarin dit geen vereiste is dus in die gevallen mag hij op leer
Optie vier: voor allebei is wat te zeggen.
Om het gemakkelijker te maken, hier een derde optie: NATO staat hem ook.
Legt nog wat meer nadruk op de kastvorm.
Iets andere serie, gaat om het idee.
Ik vind beide goed kunnen. Het geeft het horloge een andere uitstaling.
Eens! Leer geeft een alpinist een stuk meer karakter. Staal draagt lekker en staat ze ook zeker, maar leer maakt de Alpinist sprekender!
Mee eens!
Wat veel reacties en stemmers!
Een poll doet het goed.
Bijna 300 kiezers welke een lichte voorkeur voor leder geven.
Bedankt voor de motiveringen bij de keuze.
Ik zal, ondanks dat ik eigenlijk geen wisselaar qua bandjes ben, het horloge op staal en leder gaan dragen.
En voorlopig komt hij niet in het blauw .
De 70 uur gangreserve is trouwens ook heerlijk