Gaan we weer:
Nogmaals:
Invicta Pro Diver 8926OB
Nothing beats the ML05 als Vakantie Beater!
Draagt heerlijk licht in de warmte en kost geen drol dus na 2 maanden gewoon afschrijven en weggeven ![]()
Wat een Topper; een no brainer die helaas (nog) niet in je poll staatâŠ
Latijns Amerika.
Dan kan je toch niks anders aan de pols verdragen dan Cuervo y Sobrinos?
Plaatje voor de sfeer, meer variatie op de internetpagina van de fabrikant:
Sommige onderwerpen blijven terugkomen.
Dus maar eens een âopa verteldâ verhaal van stal halen.
In een van mân vorige levens in het gulden tijdperk had ik een NL collega die Brazilie geboren en groot geworden was. Elk jaar ging hij in de zomervakantie terug naar het land waar hij opgegroeid was.
Hier in NL droeg hij standaard zân Rolex âbeaterâ; gedurende zân zomervakantie droeg hij altijd een nieuw âtientjes werkâ quartz klokkie van de V&D.
Reden: veel te gevaarlijk om in Brazilie met een Rolex te lopen âpronkenâ.
Dank voor alle tips, als ik zo de poll volg vinden de meeste ook dat dit weer een goed moment is om een nieuw horloge aan te schaffen. (Je moet toch een reden hebben)!
Ik ga even goed nadenken of ik voor een cheap horloge ga, die er ook zo uitziet, als een plastic casio, of toch meer een stalen horloge zoals de voorstellen die jullie hebben geplaatst!
Het duurt nog even, voordat we die kant op gaan maar als er een aankoop is gedaan, deel ik deze zeker!!
Casio. 200m waterdicht, lekker licht, onverwoestbaar en vertegenwoordigt nagenoeg geen waarde.