Ok, ik heb een vraag die ik graag aan jullie stel. Volgend jaar ga ik met mijn gezin 2 maanden naar Latijns-Amerika. Waarschijnlijk Costa rica en Colombia. Ik ben vaker in die omgeving geweest en droeg toen meestal een Apple Watch.
Nu draag ik tegenwoordig een Garmin stappenteller, zodat ik altijd een mooi horloge om kan hebben. (Vind een Apple Watch en een horloge too much).
Mijn daily watches: Tudor prince date+day, vintage Rolex datejust two-tone, Omega seamaster 300 heritage en een Oris big crown.
Aangezien ik veel in het water zal liggen is de Omega eigenlijk de enige optie.
En dan in combinatie met iets wat niet te flashy is afgewerkt, en op rubber voor eventuele temperatuurschommelingen. Gewoon een mooie blasted 1521 bijvoorbeeld
Vooral niet te duur, zeker als je alleen gaat! Ik ga regelmatig naar Brazilië en neem alleen m’n G-shock mee. Lekker zorgeloos, dat mooie spul draag ik thuis wel weer.
Gezien de huidige situatie - net na de verkiezingen - in Colombia zou ik het nu bij een Casio F-91W houden.
Maar je gaat pas volgend jaar, dus dan moet je het tegen die tijd nog even bekijken. Maar afhankelijk van de regio waar je naartoe gaat, zou ik niet verder gaan dan een zwarte G-Shock.