Poll: Wat is de gemiddelde diameter van je horlogecollectie?

Hmm…let’s see…(37x1 + 37x3 + 42x2 - 37x2 - 42x3 + -37x1 + 42x1) / (13/(52/4)) = 37

:laughing:

3 likes

Haha, ik aarzelde al. Maar medelijden is het ergste wat je kan overkomen, dat moeten we niet hebben. Bovendien: rollen kan ook. :wink:

1 like

Niks aarzelen, met gestrekt been erin! Enige wat ik mag momenteel dus komt goed uit :joy::joy:

Maar ff on topic, geen idee van de omvang van een G-shock 5610 is maar dat wordt mijn gemiddelde meridiaan dan

1 like

Haha :joy:

1 like

Dit.

Anders probeer je eens een skippybal ofzo.

1 like

Ik heb 41mm gestemd. De meeste van mijn horloges zijn 41mm. Zitten wat kleinere bij (34mm) en wat grotere (49mm) maar gemiddeld zal het net boven de 40 zijn gok ik.

1 like

Godver, heb zelf ook 40mm in moeten vullen :smiley:

4 likes

Als alle vintage liefhebbers hier stemmen schiet het gemidd wel naar beneden btw.

De gemiddelde vintage liefhebber is 70 jaar of ouder en ligt nu nog te slapen. Dus dat komt in de loop van de dag wel denk ik. Althans, de vintage liefhebbers die enigszins digitaal zijn.

image

11 likes

Mijn gemiddelde is 38,83. Ik zal er geen excelletje van uploaden.

Van 38 tot 53 mm.

ik heb denk ik wel 10 stuks aan 40+ mm vintage horloges. 1 van 49mm en 2 van 44mm. :sunglasses:

Haha dan ben jij een vintage uitzondering :wink:

Zie ik btw datin je verkooptopic vd longines dat je open staat voor een ruil met rolex/omega. Het moet niet gekker worden daniel…

3 likes

Vergane glorie, het was vroeger echt een mooi merk. @anon50762135EV kan ook beamen dat zo’n pre 1970s Longines zeker niet onder doet voor een Omega, in tegen deel.

Ik dacht dat die vraagprijs in Italiaanse lire was. :joy:

Yup. Prachtig spul.

1 like

Wat wordt er met de uit dit topic verkregen informatie gedaan?
Aan welke fabrikant wordt het verkocht?

1 like

Aan EMG Watches. Ik ga morgen een andere poll starten met de vraag ‘hoe lang wilt u dat uw horloge het blijft doen’?

De antwoordmogelijkheden worden:

  • twee uur
  • twee dagen
  • twee weken
  • langer

:

11 likes

Alstu:

Vanaf 3:30

:+1: :grinning:

3 likes

Ah, vooronderzoek voor de HFLE 2022.

2 likes

Doelde meer op het feit dat je buiten seiko orienteerd :wink:

Niks over het horloge of longines als merk :slight_smile:

1 like