Modaal is een Seiko van 300 euro. Een GS is inderdaad bovenmodaal.
Waarom zet je er geen jubilee op?

Modaal is een Seiko van 300 euro. Een GS is inderdaad bovenmodaal.
Waarom zet je er geen jubilee op?
Dat doe ik ook. Ik zet er geen jubilee op. Schaam je. Onverlaat. Vlegel.
Het gaat donkerbruin cordovan worden.
Trouwens, modaal is niet perse inkomensgerelateerd. Jullie lezen teveel kranten.
Modaal is gemiddeld. Noem jij je GS een dertien in een dozijn horloge?
Deze prinses raakt die smerige vette dingen niet aan Chris .
Modaal is net zo min gemiddeld als jouw mediaan.
Pfuu, oke dat is aan de kant.
We hebben het nu over Jan Modaal, met zijn kleine kutautootje, en zijn gemiddelde salaris (see what I did there?), zijn Seiko van 300 piek en zijn vrouw zonder fatsoenlijke hobbyās die hij per maand weer wat dikker ziet worden.
Jouw GS past niet in dat rijtje.
Om over de rest maar te zwijgen.
Gegeven een hele nette maat van 40mm denk ik dat dat qua grootte wel zo is.
Modaal
modaal bijv.naamw.
Uitspraak: [moādal] (in de statistiek) overeenkomend met wat het vaakst voorkomt in een frequentieverdeling
Voorbeelden: Bij een evenredige verdeling ligt de modale waarde dicht bij het gemiddelde.
, een modaal inkomen
, de modale Vlaming
Sssst, we zouden het er na die douche niet meer over hebben, toch, Henk?
De gemiddelde diameter van mān collectie kan ik je helaas niet geven. Ik parkeer mān ongebruikte horloges altijd naast elkaar in een rijtje, niet in een cirkel.
De gemiddelde diameter van de horloges in mān collectie kan ik helaas ook niet geven. Heb een Aevig Valkyr en G-Shock GW5600, die doen niet aan diameters.
Maar de gemiddelde diameter van de ronde horloges in mān collectie is 39.5 [mm]. Enigszins genivelleerd door de Seiko Lord Marvel.
34+35+42+46+41+46+45+45+44 = gemiddeld 42.
Dat horloge met als diameter -37 klinkt interessant.
Zou je daar eens een plaatje van kunnen plaatsen?
Kan 'm zo snel niet vindenā¦
had m ook al gezien! Was benieuwd wat voor trucje hij daar aan het uithalen was
Ik vermoed 39mm
voor het gemak <=35 als 35 en >=44 als 44 genomen:
Zo, ook even een kwartiertje met de schuifmaat in de weer geweest; projectenbak heb ik overgeslagen; dit zijn dus alleen de draagbare horloges:
Overigens draag ik de horloges boven 45 mm eigenlijk zelden of nooit meer; als je die niet meerekent zakt het gemiddelde van 41 naar 39 mm.
Omega 41.5
Oris 46
Gemiddeld 43.5
33 + 34 + 36 + 36 + 36 + 41.5 + 42
/
7
= 36.9 mm