- Poll - Wat is de ultieme Rolex Submariner hommage?

Kon niet zo snel een poll vinden over de beste Rolex Submarine hommage. Ik heb zo’n beetje alle hommage horloges toegevoegd.

Deze poll is gebaseerd op de volgende artillery over Rolex Sub homages:

2 likes

Hommage is 1 ding, maar om het nou te gaan verheerlijken…

19 likes

Ik zie in dit topic ook geen poll. :wink: (zit je nou je topictitel die ik net voor je heb verbeterd weer terug te zetten naar de verkeerde schrijfwijze? :joy:)

Dit is een poll:

Dit is een pol:

afbeelding

Maar ik heb wel een antwoord voor je: Invicta Pro Diver (eigen foto).

Geintje natuurlijk: Ginault Ocean Rover. @Number4 of @Victor70 gooi er eens een feauteautje in…

5 likes

Dit vind ik dan wel cool. Dit is niet zomaar een sub met een ander logotje maar Seiko stijlkenmerken met submariner stijlkenmerken.

8 likes

Zag Tudor erbij staan, dat is geen hommage/kopie/etc. Die is gewoon het tweede merk van Rolex zelf. Het lijstje is nu weg trouwens, gelukkig maar want ik kreeg er serieuze koude rillingen van… alleen dat woord al: hommage. Marketing om goedkope zooi (sorry hoor!) te verkopen, brrr. :cold_sweat:

2 likes

Ik vind dit wel een geslaagde hommage sub( dit is toch een sub ? :zipper_mouth_face:)


3 likes

Godsamme man :joy:

22 likes

Maar dat zijn van oudsher toch ook gewoon goedkopere kopien van het Rolex ontwerp met een ETA uurwerk en Tudor wijzerplaat er in.

5 likes

Trap er nou niet in. :joy:

4 likes

Het waren geen kopiëen van het Rolex ontwerp, het was hét Rolex ontwerp c.q. een Rolex product. Niks kopie. Zat een ander uurwerk in om een andere markt te bedienen.

EDIT: Oftewel wat @HanDavinci hieronder schrijft.

2 likes

Hij wilt geen topic maken.

De Tudor Sub ging zij aan zij met de Rolex Sub. Die zie ik niet als hommage, meer als zusterproduct. (Bestaat dit woord @Binkels, een zusterproduct?)

3 likes

Doet het niet…

Als je mij nou dat lijstje per PB stuurt, knutsel ik er een poll voor je van.

Op één voorwaarde: dat je ‘poll’ goed schrijft in je topic en de titel. :joy: Polletje piekhaar van me.

5 likes

Wie weet hier waarom Ik error krijg bij het maken van deze POLL?

na een korte onderzoek op google kan ik zeggen dat het geen bestaand woord is. Heb ik hiermee je vraah beantwoord? :wink:

Tenminste zusterproject komt naar boven, meer van de Nederlandse taal weet ik ook niet :innocent:

1 like
  • Het werkt
  • Het werkt niet?!

0 stemmers

2 likes

Zeker, zolang ze mij maar begrijpen :sunglasses:.

Ik stem qua ultieme hommage op eentje uit Atelier Da Vinci.

Een knipoog naar de Comex duikers, maar nog met echte

Beste @chillekasper mijn waarde knuppel,

Het is Submariner, niet Submarine. Ik heb even je titel aangepast.
Al vermoed ik nu dat het een fopje van @anon50762135 was :thinking:. Zo is hij.

4 likes

Teveel keuzes vermoed ik

Het was een hele lijst, een waslijst (…nominatie? :wink:)

1 like

Hahah mijn telefoon doet weleens gek met spelling. Gooit woorden eruit, verandert ze of andere dingen. :joy: Maar inderdaad een POL is dat van die bloemetjes.:laughing::laughing::laughing: