- Poll - Wat is de ultieme Rolex Submariner hommage?

Er kwam laatst een artikel voorbij waarin Ginault onderdelen in replicas gevonden waren en waarbij Ginault verwacht werd van de replica markt te voorzien van onderdelen. Zeer zeer zeer kwalijke zaak en daarom zijn mijns inziens hommages net zo slecht en triest als replicas…

4 likes

Ik drukte verkeerd en heb nu 7x gestemd?

#afbeelding

Eensch!

Inderdaad, daarna kregen ze problemen met de wet en zijn ze
er Ginault op gaan zetten.
Waarschijnlijk nu nog met het gebruik van de oude ‘fake’ machines.
Voor mij zit hier een heel vies luchtje aan.

1 like

Voor mij ook :triumph:

1 like

Oeh dit wordt een lange topic :yum:

Als het aan mij ligt wordt dit topic dicht gegooid. The dark side of horology, ofja eigenlijk meer the dark side of shit in general, kunt het eigenlijk geen horology noemen… :joy:

3 likes

Onderwerpen als hommages prikken jou rechtstreeks in de feels, of niet? :joy::joy::joy:

2 likes

Topic mag dicht.

Dit gaat nergens over, en toch heb dit draadje helemaal gelezen :roll_eyes: :rofl:

image

3 likes

2 likes

Haha I know right. Ik had mijn toon ook gematigd en was van plan mijn leven te gaan beteren. Ik was op de goede weg. Maar na het zoveelste Invicta/hommage replica topic kwam de watch snob weer terug in mij naar boven. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Desalniettemin vooral dragen wat je wilt dragen. I mean no harm. Ik ga weer terug mijn hok in :sweat_smile:

1 like

Je hoeft het niet te lezen.

1 like

Leuk topic! Je kan nooit genoeg polls hebben!

Never gonna

• give you up
  • let you down
  • run around and desert you

0 stemmers

3 likes

@chillekasper en @rlc

Kunnen we de uitslag ban jullie beiden verkiezingen niet combineren in een ultiem bekendmakingsfestijn extravaganza?

3 likes

Goed idee, ik ben voor!

:joy:

2 likes

Subtiele hint :joy: :+1:

3 likes

Ik zie dat ik alweer een belangrijke heb gemist :pouting_cat:

3 likes

De meeste hommages zie ik toch echt als een fake

3 likes

@flowert

Nee hoor oprechte typfout :joy: