Ik ben jaren geleden ook per ongeluk over dit merk gestruikeld.
Maar het is niet gek dat ze niet heel bekend zijn als microbrand die zich richten op hommages.
Deze hommages zijn erg aan de prijs, en hoe raar het ook klinkt door kleine productie aantallen en toch een redelijke vraag naar dit soort horloges best gewild.
Dus 2e hands vang je ook een redelijke winst na doorverkoop.
Ik persoonlijk zou +/- 1000 euro doorsparen voor een 2e hands Tudor BB, want de prijzen van die 2 liggen op de 2e hands markt niet gigantisch ver uit elkaar.
Die Steinhart nep 116655 is echt mislukt…
De pure klasse van het Rolex rose goud en de geweldige oysterflex band en die briljante clasp… en dan dit … bah bah en nog eens bah
INderdaad; als ik thuis pils drink is het meestal Hertog Jan, of Jupiler… In de kroeg, van de tap… HEINEKEN!
Echt ‘bier’ is weer iets anders voor mij, moet iets ambachtelijks hebben, of van een Abdij… Ook heerlijk, maar dat drink ik dan b.v. bij een lekker stukje kaas of zelfs bij het eten.
Iedereen mag zijn mening geven alleen is het jammer hier op het forum dat als er Rolex op staat iedereen het prachtig vind (ook al dat niet altijd zo) en bij dit soort horloges iedereen ongezouten zijn mening mag geven. Ik vind het prima en ieder zijn ding. Toch bedankt voor je info als dat goed voelt voor je