Er zit geen plaatje oid achter de link. Dus klik je er op, dan heb je gestemd
.
Poll: Meest favoriete horloge
Ook een poll maken? Klik hier
Er zit geen plaatje oid achter de link. Dus klik je er op, dan heb je gestemd
.
Poll: Meest favoriete horloge
Een beater vind ik niet echt een model, dit kan namelijk van alles zijn…
Daily Beater: Een betrouwbaar horloge wat dagelijks gedragen kan worden en waarbij een krasje meer of minder niet uitmaakt.
Check
Aangepast naar Toolwatch. En dan denk ik aan Damasko/ Sinn etc
Ik heb gestemd en wordt direkt uitgemaakt voor valsspeler
ah… betrapt dus !!
Maar waarop betrapt?
Ik ben mij van geen kwaad bewust, kreeg alleen als melding IPadres niet bekend.
Nu heb ik geen idee wat hier mee bedoeld wordt, ik heb altijd begrepen dat IPadres de afzender is van je computer
Wat als een Speedy of Monster mijn beater/toolwatch is?
Dan heb jij een probleem met je stem uitbrengen
Speedy is chrono
Monster is diver
Ik dacht altijd dat een toolwatch een horloge was, dat tevens als instrument bij bepaalde activiteiten gebruikt kan worden. Stopwatch, timer (diver bezel), tachymeter etcetera. Wat is een algemeen aanvaarde definitie van het begrip “toolwatch”?
Ik dacht gewoon een horloge die je om hebt met sleutelen.
Vind toolwatch nog steeds niet een model. Ik vind het meer een aanduiding welke stijl/uitstraling een model heeft. Zo vind ik een smp300 meer een desk/dress diver en een pelagos een tool diver.
Overigens zijn damasko’s pilots, gezien hun flieger wijzers en veelal het bekende driehoekje omhoog.
Ik heb op duiker gestemd. Maar als deze poll bedoeld Is om een beetje af te tasten voor een hfle, zou ik voor de verandering es een chrono willen.
Ik denk dat een Russische handopwinder chrono misschien haalbaar Is.
Daarnaast ken ik iemand die misschien een seagull st19 limited zou kunnen maken.
Misschien is de woordkeus niet helemaal dekkend. Ik kan elk horloge om de pols hangen en in huis en tuin gaan klussen. Is het dan een Toolwatch?
En als ik alleen een Rose gouden Daytona van 20K (sorry jeroen ;)) heb, is dat een beater?
Het ging mij om een woord te geven aan een bepaald design horloge en niet waar het voor gebruikt wordt.
Ik denk dan minimalistisch, beadblasted/ titanium/ pvd/ cerakote of dlc coating.
Tudor Pelagos is wat mij betreft toch een duiker.
Seiko Shogun is wat mij betreft toch een duiker.
Volgens mij hoeft het invullen allemaal niet zo moeilijk te zijn.
Dit vind ik bijvoorbeeld in de categorie Tool:
http://coolmaterial.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2012/10/Obris-Morgan-Branco-2.jpg
Jouw favoriete horloges zijn dus duikers. Dat is wat je meest draagt en waarschijnlijk het meest plezier aan beleeft.
Als je bepaalde aantallen moet bereiken voor het slagen van een project, lijkt mij dat je beter kunt kijken naar wat het meest geliefd is.
da’s dan vaak weer een pilot
even verder naar beneden scrollen
die 856 bedoel je?
Haha, ik zit je maar te kietelen. Zal even stemmen.
Dit .
Maar vul het gerust aan
Duiker gestemd…
Echter geen duiker in de collectie😰
Ik ben een Chronogeek…in mijn ogen niets gaat boven de compax