Onbetwist
Zo mooi

Heb toevallig alle 4 zelf ook wel eens overwogen maar de JLC MC toch wel het vaakst en ook al best lang. Sterker nog: je topic zorgt er weer voor dat hij stijgt op de long list
Het viel te proberen Dan zou je @royke74 of @MotoSkooly moeten sturen zij kunnen je helpen hiermee
Zenith is niet verkeerd, maar trekt me helaas niet zo. De datum op half vijf vind ik niet zo mooi.
Glas zit tegen je pols, wat ben je in godsnaam van plan om daar saffier nodig te hebben??
Niet relevant, wat vind je zelf?
Kopen om het kopen? Wat mis je in de collectie? En waarom?
Je hebt al leuke stukken dus ik zou geen haast maken en eerst goed nadenken.
Ik begrijp je aanvallende reactie niet zo. Allereerst vind ik het mooi om het uurwerk te kunnen zien. Dat lijkt me niet raar. Toch?
Ten tweede zeg ik nergens dat ik haast heb, en maar iets wil kopen om te kopen. Hierboven heb ik eenzelfde antwoord gegeven. Wat ik mis in mijn collectie zijn horloges die ik fantastisch vind om te zien en ik dolgraag zou willen dragen. Ik kan niet alles kopen wat ik wil, dus daarom kijk ik altijd lang van tevoren wat er allemaal is, lees en kijk ik erover en geniet ik sowieso van de hele horlogehobby.
Een post als deze poll valt bij mij onder goed nadenken. Zo hebben nu al meerdere mensen de Breitling Premier B09 weer onder mijn aandacht gebracht, daar ben ik blij mee. Die heb ik een tijd geleden namelijk wel al om mijn pols gehad (bij de aankoop van de Aqua Terra), en daar was ik ook erg enthousiast over.
Deze om precies te zijn:
Die is schitterend inderdaad! Zoals hierboven gezegd: die heb ik om mijn pols gehad met de aankoop van de Aqua Terra, en ik was erg onder de indruk! Het was de B01 (niet de B09, correctie van hierboven) panda. Die is misschien wel diverser in de collectie dan de groene 57!
Ik heb de JLC Master Control gestemd. Heel mooi!
Maakt deze nog wel kans? Die vind ik nog mooier.
Hier zou ik schijt aan hebben. Draag wat je wil
De GS maakt nog wel kans. Helaas zit er geen AD hier in de directe omgeving, dus zou ik een keer moeten plannen om hem in het echt te bewonderen! Misschien ben ik dan wel verkocht dat geldt overigens voor alle bovenstaande horloges dat ik ze eerst in het echt wil zien.
Bij dux watches hebben ze de omega liggen
Geen juwelier maar zijn goeie gasten
Goede tip! Dat scheelt nogal met een AD.
Inderdaad
Als het geld brandt kun je beter iets gangbaars kopen dat te flipperen is, anders rustig wachten op het moment een horloge je pakt.
Ja maar je kan hem makkelijk met alles combineren hoor.
Alleen banden is lastig: groen of bruin. In de zomer een custom band erop en knallen maar…
Je hebt niks kleur in jouw collectie…
Nee maar saffier is overbodig daarvoor.
Het ligt aan mij maar ik snap dit soort “help wat zal ik kiezen” topics nooit zo goed.
Ik speur zelf, maak keuzes, fouten en dan weer verder (fine tunen).
Vraag je 10 mensen, krijg je 10 meningen of suggesties, ben je nog geen steek verder. Maar ieder zijn ding hoor. Succes en veel plezier met de volgende vondst.
Die MUT is echt schitterend maar de vorige generatie met het gele maantje is wel het toppunt.
Een Panerai Radiomir!
Dat maakt die mooie collectie echt veelzijdiger!
Die premier is inderdaad prachtig
Ik had ook een Avenger, die heb ik vorig jaar weggedaan en daarvoor in de plaats een speedmaster 3861 sapphire aangeschaft, die en de premier draag ik by far het meest en blijf ik iedere dag van genieten. Ik zou zelf in dit rijtje voor de seamaster heritage gaan (die staat ook op mijn lijstje) en als alternatief voor een sportief maar ook stijlvol horloge, de JLC Polaris overwegen