(Poll) wat zouden ze als een re-issue opnieuw moeten uitbrengen?

Hallo allemaal,

Binnenkort krijg ik de mogelijkheid om de CEO van Invicta een aantal vragen te stellen. Ik wil hem graag als een van mijn vragen een voorstel doen om een re-issue uit te brengen. Alleen welke is de vraag. Dus een poll om hierachter te komen. Kan helaas alleen horloges nemen uit mijn eigen collectie…

  1. Tripple date silver

  1. Tripple date goud

  1. chronograaf

  1. Chronograaf goud

  1. Chronograaf

  1. Dress

  1. Dress

  1. World time

  1. field

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

0 stemmers

Ben benieuwd welke horloges de voorkeur krijgen. Betreft uurwerk. Wat heeft daar jullie voorkeur, ook met het oog om het zo goedkoop mogelijk te laten produceren.

  • Japanse/Zwitserse Quartz
  • Chinese handwinder
  • Japanse automaat
  • Zwitserse automaat

0 stemmers

Bedankt! :ok_hand:t2:

3 likes

Goed idee, maar aub geen quartz.
Het moet een re-issue worden geen Chinese rommel ding

2 likes

Doe Eyal de groeten van me :call_me_hand:t3:

1 like

Dat is geen vraag.

7 likes

Ik denk dat als het huidige Invicta hier mee aan de slag gaat, het een gruwel wordt

3 likes

:sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

Je kunt in een vraag een suggestie verstoppen. :grimacing::grimacing::grimacing: Heel wat horloge liefhebbers zouden het heel tof vinden wanneer één of meerdere horloges uit de jaren 50-70 opnieuw uitbracht zouden worden. Waarom brengt Invicta xxx niet als een re-issue uit?

1 like

Ik denk dat het best mogelijk is. Ze zouden alleen niet te veel moeten afwijken van het oorspronkelijke ontwerp.

Zoals ze bij deze gedaan hebben?

http://cdn2.jomashop.com/media/catalog/product/i/n/invicta-mako-pro-diver-men_s-watch-8928c-8928ob_5.jpg

1 like

Wat is er mis met die pro divers? Meestal wanneer dit wordt vergeleken met andere Blancpain homages dan scoort die best goed. Met name voor de prijs.

1 like

Eindcijfer 8,5

1 like

Van 1 persoon op YouTube…

1 like

We kunnen een hele topic vullen met reviews. Maar weetje Hornet is toevallig ook 1 persoon.

Eh…Japans-Zwitserse quartz…

1 like

Het enige wat ik Chinees heb genoemd is zo’n Chinese handwinder. Ik zat zelf te denken aan zo’n SeaGull chronograaf handwinder. Daar is niks mis mee volgens mij. Zien er prima uit, kwalitatief ok en kan de prijs drukken.

In het verleden hebben ze dat al eens gedaan met dit horloge die tussen de 150-250 te koop was.

Ik vind dat er een re-issue van de letter B moet komen. Mensen schrijven tegenwoordig steeds slordiger en de verwarring met het cijfer 8 ligt op de loer.
Onze oosterburen gebruiken bovendien de ß, die er ook erg op lijkt.
Genoeg reden dus om de letter B opnieuw uit te brengen in een verbeterde versie.

5 likes

Ik combineer nogal graag :laughing:

2 likes

Goed punt.

2 likes

Wist niet dat Blancpain aan die mercedeswijzers en Bicolor deed. Toch leuk gevonden van Invicta.
Echt een fan van reissues ben ik niet. Als je het dan toch over mogelijke nieuwe modellen mag hebben, vraag dan om iets van rond de 40mm en onder de 12mm hoogte.

Geweldig :ok_hand::rofl: mijn stem heb je

1 like