Ik vind een row stone rog band erg mooi maar ook een lederen band met blauw stiksel (aangezien de wijzerplaat blauw is) of een racing horlogeband (eveneens met blauw stiksel)
Wat zou jullie keuze zijn?
Een foto van het internet met custom made lederen band
Zou denk ik toch voor een donker bruine band gaan, maar geen blauw stiksel. Die kralen zou ik ook niet zo snel omdoen.
Wel altijd een leuke bezigheid om de juiste band te zoeken.
Bruin leder met blauw stiksel vind ik wel mooi. Op de een of andere manier vind ik té donker bruin vaak niet bij blauw passen, maar dit bruin is goed.
Die rog zou eerst ik aan het horloge aan de pols moeten zien, kan mooi uitvallen of juist niet.
Racingstraps horen voor mij bij chronografen, niet persé lelijk (en het is een mooie op die foto) op een 3 wijzerhorloge maar dan wringt er iets in mijn hoofd.
Ik heb een aubergine leren band van @Ko-Banden voor mijn Longines Conquest (nu overigens op staal) en die bevalt uitstekend. Een racing strap of die rog passen wat mij betreft niet, dus uit jouw keuzes ga ik voor #1.
Mooie combo, met een gewaagd scheutje rood:
Nu zeg ik niet dat deze band op je Conquest past, helemaal niet eigenlijk. Maar soms kan iets onverwacht mooi uitpakken. Misschien pakt die rog heel mooi uit. Wel een extremistische band hoor