+1 voor Glycine
Allebij houden,heb ze zelf ook.
De ML in het bruine versie en de Glycine met een oranje band(m’n zogenaamde EK/WK horloge).
Mvg,Radjoe
Glycine moet blijven.
ik zou ze allebei houden, dit zijn zulke verschillende horloges dat je bijna geen keuzen zou moeten willen maken. De ML (heb ik zelf ook) is een all round horloge die ook nog eens goed waterbestendig is, sportief en toch een beetje dressy. Ik heb geen ervaring met GLycine maar als ik het forum zo volg is het een populair merk dus waarom zou je die wegdoen. Tenzij je de verzameling niet wil laten uitdijen. Als je het geld niet persee nodig hebt zou ik hem gewoon houden.
Als ik moest kiezen: zou ik de ML houden.
Glycine houden en de ML aan mij verkopen 
ik zou de glycine houden. Vind het een mooier merk.
Beide houden : vijf
Glycine houden : 30
Maurice houden : 6
Er wordt in ieder geval niet “poenerig” gekozen (had ik ook niet verwacht overigens), de Maurice is aanzienlijk duurder, COSC en LTD.
Tja ik ben meestal voor de underdog, de ML maar houden dan…of toch maar de Glycine, of toch … alle twee weg?? Of beide blijven ??? 
Ga je de poll dus opnieuw houden 
En die ML vind ik erg apart, maar dan in 't bruin. Als ik die nog eens tegenkom…
of allebei verkopen, de ML aan Marnix, de Glycine aan mij, en dan iets heel anders voor jezelf kopen 
marnix_moed Schreef:
Ga je de poll dus opnieuw houden
En die ML vind ik erg apart, maar dan in 't bruin.
Als ik die nog eens tegenkom…
http://www.uhrenhandel.de/miros-watches-c-321_549.html
Onderaan staan de bruine. een gewoon en een C.O.S.C.
Prijzen redelijk dacht ik zelf…
XXoF Schreef:
of allebei verkopen, de ML aan Marnix, de
Glycine aan mij, en dan iets heel anders voor
jezelf kopen
(:D:)-D
Thx Marco! Die ltd is net wat aan de hoge kant momenteel. Heb onlangs wat uurwerken en andere dingen gekocht.
Zat meer te denken aan een totaalprijs van zo een 500 a 600 euro.
Balen dat er net vorige week zijn verkocht voor die prijs 
Geen dank, maar ik dacht dat de diver sowieso limited is.
Dat dit de enige versies zijn de "normale’en de C.O.S.C.
Tenminste, ik heb nooit andere kunnen vinden. Ben er ook al een tijdje naar aan het kijken, maar kan hem nu ook niet kopen. Ooit komt hij er nog wel… 
Oef, ik weet niet of de no-COSC ook gelimiteerd is.
Gezien de achterkant denk ik van niet
De COSC versie blijkbaar wel:
Hij schijnt in 3 kleuren te zijn uitgebracht.

Wel vreemd, ergens dacht ik dat ze een transparante achterdeksel hadden. Was waarschijnlijk een ander model… Er stond dan alleen een jaartal op de rotor ofzo. Weet iemand welke Maurice Lacroix ik bedoel?
Heb er 1 gevonden waar ik op aan het bieden ben. X(
marnix_moed Schreef:
Heb er 1 gevonden waar ik op aan het bieden ben.
X(
Succes!
Hopelijk win je hem.
Ik wist het ook niet zeker hoor, ik zie het alleen vaak erbij staan dat hij/zij limited is.
Thx, ik ben aan het bieden op een bruine.
Als ik me niet vergis heb je de grijs groene, klopt dat?
thx, maar gezien de plaatjes van de achterdeksels, is het denk ik nu wel duidelijk.
marnix_moed Schreef:
Thx, ik ben aan het bieden op een bruine.
Als ik me niet vergis heb je de grijs groene,
klopt dat?
Klopt, komt waarschijnlijk morgen in de verkoop.