Poll: Welke Seagull 1963 kies jij?

Ik heb zelf deze HKED:

2 likes

Ja deze zien er echt mooier uit. Ik neem aan dat deze alleen via zijn website zijn te bestellen of zit er een dealer in Europa?

Imgur

Mijn keuze.

2 likes

Ik heb deze. Blijft ook erg fijn :sunglasses: :+1:

3 likes

Gaaf!

1 like

Je kunt enkele versies van HKED ook bij www.poljot24.de kopen. Misschien als je een mailtje stuurt met de versie die jij graag wilt hebben, kan hij er eentje wel voor jou importeren.

1 like

Bedankt voor jou reactie. Ik heb via de site al eentje besteld met EMS. Ben benieuwd hoe lang het gaat durenšŸ˜

Wellicht aan de late kant, maar heb je over de waarde op het douane-formulier gesproken?

Zie mijn correspondentie met hem:

Hi,

Thank you. Iā€™ve used US$15 to US$20 on packages to the Netherlands without any issues before.

Feel free to order from my website and let me know what value you wish to declare.

Regards,

Ed

2 likes

Hij heeft mij al gemaild om er een lagere waarde op te zetten :+1:

Hoe lang duurde het bij joušŸ¤”

Ik heb er ook 1. Volgens mij toch nog ā‚¬250 voor betaald. Begin dit jaar.
Hoe zijn de ervaringen? De seagull uurwerken zouden na 2 jaar al service moeten hebben volgens sommige?

1 like

Dacht een week of 2-3.

1 like

Mijn ervaring is positief. Ik heb er een gehad die na een jaar of 7 af & toe dragen de geest gaf. Jammer, maar het is geen vermogen. Het uurwerk valt niet in een prijsklasse waarbij ik een beurt zou laten geven. Bop till they drop :wink:

2 likes

Kleuren heb ik niet zoā€™n mening over, wel over formaat (sowieso 38mm!) en achterdeksel (doorzichtig, maar dan vooral zonder al die Chinese tekst). Je wilt vooral veel zicht op dat mooie uurwerk!

1 like

Dan ben je bij HKED bij het goede adres. Op de achterdeksel staat geen tekst.

1 like

Deze, na eerst de saffier versie gehad te hebben daarna de plexi twee keer. Mijn enige re-buy

1 like