Poll: Zou e-ink de nieuwe quartz-bedreiging kunnen gaan vormen?

Uiteindelijk jag komt het onvermijdlijke moment dat ze zich af moeten vragen wat heb ik eigenlijk? Maar helaas moet ik je gelijk geven dat regelmatig de oppervlakkigheid triomf toetert. Men laat zich opfokken om te kopen wat de commercie zegt wat ze moeten kopen. Gelukkig zijn er nog steeds mensen die tegen de stroom in blijven zwemmen en die zeggen ik draag wat ik mooi vind en niet wat een ander zegt wat ik mooi moet vinden. Het is jammer dat niet iedereen dat snapt echter het meest jammer voor die personen. En voor wat betreft het fenomeen High- end er zijn genoeg “monsterlijk” betaalbare alternatieven die hier regelmatig de revue passeren.

Arjay

Eindconclusie? Als de consument het wil kan het weer mis gaan in de mechanische horlogewereld… Laten we hopen dat de consument dat niet wil :slight_smile:

Geen bang voor hebben.
Vele grote fabrieken vb. Rolex, JLC, Vacheron , Chopard, IWC enz hebben nieuwe fabrieken gemaakt en of in aanbouw, vraagt grote investeringen en zijn niet bedoeld voor quartsuurwerken te maken :D. X(