Polletje

Als ik zou mogen kiezen, zou ik voor de Zenith gaan.

Uit je lijsje, de Omage all the way. Met de overige 3 heb ik niets.
Als opties eventueel:

Omega Aqua Terra

Breitling Premier

3 likes

Het is wel weer het voor de hand liggende rijtje, he? Veilig, veilig, veilig! :wink:
Waarom niet eens kijken bij dat andere merk dat ook een pionier was als het gaat om chrono’s?!
Deze als je zou gaan voor classy/sporty modern.

Deze als je gaat voor retro en iconisch.

Overigens, beide modellen zijn voorzien van het in-house 02 movement, met 80 uur PR.
Ik zou het wel weten. :blush:

4 likes

Van deze 4 zou ik voor de Cartier gaan. Een Tudor heb je al, dus die zou voor mij afvallen. De omega vind ik mooier dan de Zenith, maar komt dan wel weer in de buurt met wat je hebt.
De cartier is mooi dressy en totaal iets anders wat je al hebt.

Als ik nog een suggestie mag doen. Ik heb zelf de Breitling Premier B01 en die valt misschien ook wel bij jou in de smaak.

Dit is hoe ik er naar kijk, maar uiteraard gaat het om wat jij wil!

1 like

Ik heb, zoals het een HFer betaamd volgens mij, niet het hele topic gelezen. Snap oprecht niet dat de Speedy zoveel stemmen krijgt. Prachtig horloge hoor, daar niet van. Maar de wens was ‘minder toolig’ en dan vallen de Speedy en ondanks het goud ook de BB meteen af volgens mij. Dus ik heb op de Cartier gestemd, gegeven de vraag. Ik heb het idee dat veel mensen stemmen op ‘wat vind je zelf het mooiste horloge’, dan zou ik zeker niet op de Cartier stemmen :wink:

1 like

Prachtig kwartet. Je geeft ons mooie keuzes. Zou persoonlijk twijfelen tussen de Zenith en de Tudor, waarbij de GMT voor mij wint. Geeft kleur, onderscheidend genoeg van je Pelagos, zelfs hier op HF obscuur en bovenal; Tudor rules :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Als je de sportieve kant zoekt dan is een chrono leuk om ernaast te hebben, ik verkies dan de automaat van El primero ( niet per se deze versie maar keuze te over ) boven de Speedy. Maar de Santos vind ik van deze 4 de beste keuze omdat dit echt een andere uitstraling geeft t.o.v. tool.

1 like

Ik kwam deze vandaag tegen bij S&C. T is wel een lekkere eyecatcher hoor :yum: