Polletje

Dat dus

2 likes

100% de Tudor zonder twijfel (op staal), totaal geen fan van de band van de Breitling

Als ik dan moest kiezen koos ik met frisse tegenzin voor de Breitling. De Tudor is een ton. Bovendien had ik een BB58 en kon ik uiteindelijk toch niet wennen aan de snowflake wijzers. Pepsi spreekt me ook niet aan.

1 like

Ik heb een hoop Tudors en geen enkele Breitling, dit zegt genoeg denk ik.

1 like

:slightly_smiling_face:

2 likes

Breitling te druk.

1 like

Gekozen voor de Breitling omdat ik die al eens heb gehad (met blauwe plaat) en weg heb gedaan, maar hem wel weer ben gaan missen.

De Tudor heb ik thans in bezit. Twee dezelfde horloges is teveel van het goede. :wink:

Ik kan niets met Breitling. Om Jules Deelder te citeren: over smaak valt wel degelijk te twisten.

Zeker de Breitling. Behalve de 1926 en de North Flag ken ik sowieso geen Tudor waar ik echt enthousiast van word.

Ondanks dat ik Breitling fan ben en er meerdere heb gehad, kies ik tussen deze twee nu voor de Tudor.
In meer situaties draagbaar. De breitling op rubber naar mijn idee minder.

om te slapen: ongetwijfeld de Tudor

overdag: de Breitling, dan ook maar deze gestemd

Ik zou altijd voor de BB58 GMT gaan, niet voor de gewone BB GMT. Beter van kleur en beter in verhouding. :+1:

IMG_5564

5 likes

Heeft hij hetzelfde dikke kast zoals de gmt pro?

Zelf heb ik de Tudor GMT, vroeger wel eens getwijfeld om de avenger te kopen maar nooit gedaan. Met mijn polsen vind ik die net iets te breed, de Tudor is al kantje boord en best hoog qua kast

2 likes

Mijn probleem, de Tudor krijg ik niet op maat. Of de band is iets te groot of iets te klein. De Breitling al een paar keer gehad. Die is top😊

Voor mij zijn dat geen dagelijkse horloges, maar stemmen kan altijd

De Breitling is ca 12mm hoog…. Dus draagt eigenlijk veel prettiger als de Tudor

2 likes

Ja exact, de Breitling is helaas qua kastbreedte niet doenbaar voor mij maar de hoogte van de kast is wel beter in proportie dan de Tudor

1 like

Beide zou ik niet kiezen. Een Tudor is zo erg niet. Maar vindt Pepsi bezels echt niet mooi. Maar dan maar de Tudor. Kan ik dan gemakkelijker verkopen en iets leuks kopen.

Hater. Natuurlijk goedkoper dan een pepsi.

Eens. Die is beter in proportie.

Nee, tudor gmt pro was een foutje. Denk dat daar nog eens een slankere v2 van komt. Scheelt bijna 2mm in dikte met de bb58 gmt.

3 likes