Pols Horloge "Richard 71"

Deze kwam tevoorschijn tijdens het opruimen van opa 's inboedel.
Ik ken het merk niet , werkt prima en is van plaque goud .

1 like

Ok bedankt.

gr. gr.

Mooie afwisselende foto’s .

groetjes Lenno

1 like

Hey toeterke, je hebt en gaat een aantal cynische reactie’s op dit verzoek krijgen. Je vraagt om informatie en plaatst 4 foto’s waarvan 3 dezelfde zijn en maar 1 iets van leesbare tekst toont. Vergeef me dat ik het zeg maar mijn gameboy camera uit 1998 had een hogere resolutie.

Maak eens nieuwe foto’s en zorg dat de wijzerplaat goed zichtbaar is en alle tekst duidelijk leesbaar.

1 like

Ik weet amper hoe een pc werkt

Je zou me beter helpen !

Maar u weet toch wel hoe u een fatsoenlijk bericht opstelt? Dit heeft niets met een computer te maken.

Of als u een vraag wil stellen, hoe u een vraag stelt?

Het is mijn in ieder geval niet helemaal duidelijk wat u precies wil met dit topic.

Laat maar , ik stap er uit

2 likes

Nou, nou, dat lijkt me wel erg drastisch.

8 likes

Ik wil dit niet op mijn geweten hebben :scream:

Het zou ons alleen maar helpen wanneer u iets betere foto’s zou sturen. Maar ook een iets nettere topic zou anderen meer stimuleren om te helpen.

Maar goed om te reageren. Wanneer hebt u dit horloge ongeveer gekregen? Het is neem ik aan niet uit het niets in uw (bureau)la is beland? Wanneer u dat niet weet dan zou het kunnen helpen om het achterdekseltje te openen. Dan is het uurwerk zichtbaar en kunnen wij beter inschatten uit welk tijdperk dit ding komt.

Er komt een dag dat het niet meer gaat zoals voorheen , als je dan van anderen moet horen dat het niet zo moeilijk is, dan besef ik dat het tijd is ermee te kappen ,
Ik kan u wel zeggen dat we allen deze periode ooit zullen meemaken , ouder worden gaat gepaard met vele kleine en minder kleine handicaps , bij mij is het mijn geheugen .
Ik heb in het verleden hier op forum mooie foto’s van uurwerken aangeboden , maar ik besef dat ik het niet meer kan .

veel plezier gewenst

1 like

Dag meneer, het lukt U om een paar foto’s op het forum te zetten, iets waar U moeite mee heeft, fijn dat het gelukt is. Helaas weten andere mensen dat niet, die zien alleen drie (onscherpe) foto’s zonder vraag, wat uitnodigt tot een bepaald soort opmerkingen. Mensen denken dat U geen zin heeft om moeite te doen en dat U de foto’s zo even op het forum kwakt zonder beleefdheden. (en dat is natuurlijk niet zo :slight_smile: )
Voor de volgende keer is het misschien handig eerst de vraag te stellen. (Ik neem aan dat u meer informatie wilt over dit horloge wilt hebben?) Waarbij het helpt om dingen neer te zetten als “ik ben niet zo snel met computers” en “de foto’s volgen nog”.
Dit voorkomt misverstanden en geeft U de tijd om rustig de foto’s op dit forum te krijgen.
Misschien leest U dit niet meer, toch hoop ik dat U het weer eens wilt proberen, handige (klein)zoon/dochter/neefje/nichtje erbij kan ook handig zijn.

4 likes

ik wil het nog wel eens proberen , maar wat er nu op staat , ik weet niet eens hoe ik het moet verwijderen .
Erg vriendelijk van u .
Bedankt

2 likes

Beste Toeterke,
Bij deze mijn excuses voor wat ik typte maar zoals @MartijnV al schreef had de informatie die u typte wat verder in dit topic een andere reactie van mij teweeg gebracht.
Voor de rest sluit ik mij volledig aan wat @MartijnV typte.

groetjes Lenno

p.s. ouderdom komt met gebreken en daar kan ik over meepraten.

1 like

Verwijderen hoeft niet, een nieuw bericht met (telefoon). Foto’s en alles wat U wel weet van het horloge is ook prima. (Van wie gekregen, wanneer gekocht e.d.)

In het hieronder staande onderwerp komen een hoop foto tips voorbij.

3 likes

Mijn excuus voor mijn reactie.

Ik had de indruk dat u de zoveelste was die hier even een paar onscherpe foto’s kwam dumpen en dat wij de rest van het werk maar even moeten doen.

3 likes

Hi

ik begrijp dat ik sommigen op een verkeerd spoor heb gezet , daarom excuses van dezen aanvaard,

2 likes

Ik krijg nu heel veel hulp en info , maar ik heb even moeite om dat allemaal te verwerken , mijn excuses , ik heb waarschijnlijk een slechte dag . ik heb soms betere dagen en slechtere .

2 likes