Polsen vraag

Amen…

Doen. Iedere Seiko/Horloge liefhebber wilt op den duur een vintage. Monsterwatches is een kwaliteitskeurmerk geworden. Heb je ooit nagedacht over een eigen merk a la Fuller? Maar dan vintage?

Ik denk dat er zeker markt voor is, maar dat het wel even kan duren voordat het bij het grote publiek bekend is. Constante topkwaliteit leveren in combinatie met goede marketing en referenties, dan moet het denk ik goed komen.

In ieder geval veel succes!

Ik denk dat je mij wel als klant krijgt :slight_smile:

Lijkt mij helemaal te gek, Rob X( Als ik via jou een gave Bullhead kan kopen, zou dat prachtig zijn.

Gr Ron

Ik ben zeker geïnteresseerd!

Er zijn zoveel mooie oude Seiko Chronografen …
Ik zal er sneller bij zijn bij jou, dan ergens anders.
Wie wil nu een horloge waarvan je nooit weet wat er nog werkt etc …
(Of waar de helft niet origineel is :frowning: )

Rob, je bent een eerlijk handelaar. Dus naar mijn mening zal je daar ook vruchten van plukken in het vintage circuit.

Als je op de Rikketik zou staan met vintage, dan krijg je me helemaal niet weg bij je stand. (Ook al zal ik waarschijnlijk het geld ontbreken :S )

Hallo Rob,
Hulde voor je plannen.(tu):)-D
Mijn interesse in vintage horloges, dus ook in Seiko’s, neemt gestaag toe.
Ik houd de ontwikkelingen op jouw site zeker in de gaten.
Zie ik daar iets interessants, dan neem ik zeker contact op.

Met vriendelijke groet,
Flip.

prima idee, genoeg liefhebbers te vinden! Lijkt me mooi om voor + na pics te zien ook, zeker iets om naar uit te kijken.

Maarre…de eerste Seiko 2205 is voor mij :stuck_out_tongue:

Daar is wel belangstelling voor lijkt mij.

Behoren ook vintage anadigi Seiko’s tot de mogelijkheden?

Lijkt me een uitstekend initiatief Robbie! Ben erg huiverig vintage van de baai te kopen, in jou geval zou ik me niet zoveel zorgen maken.

het idee van rob stamt uit 2008 volgens is het toen niet van de grond gekomen omdat er geen aanvoer was en geeft hij dat ook nu wwer aan.

Grappig hoe hier soms weer jaren oude topics worden gereanimeerd.

OT mocht het ooit lukken om een vintage hoekje op zijn site te starten denk ik ook dat daar wel markt voor is maar ik herken (ook bij mezelf) wel het symptoom dat je toch probeert om een koopje te scoren op e-bay.
En ook ik ben daarmee wel eens in de mist gegaan waarna de kosten na service/reparatie het koopje teniet doen

Zeer weer belangstelling…vooral omdat het zeer moeilijk is aan een betrouwbare vintage seiko te komen…zoals al velen voor mij melden…goedkoop blijkt meestal duurkoop…ik zal zeker de site in de gaten houden…

groet, justin

Ik koop nog alleen maar Seiko’s bij Rob. Moet wel eerlijk toegeven 1 model die hij niet meer kon krijgen zoals bvb de blauwe BFS, heb ik via eBay gekocht. Maar een mooie Bullhead/UFO/Helmet koop ik zeker bij hem. En als er ene van August 1977 is, is dat zeker een pluspunt :slight_smile:
Op eBay heb ik schrik voor de banden, slechte staat van de wijzerplaat en rare wijzers… En dan weet ik nog niets over het gangwerk…

Ik heb een Helmet van september 1977…
Ik al die eens verkoopklaar maken :wink:

Lijkt me geweldig, hou ons op de hoogte!

Effe een vraagje ivm met Seiko’s uit bepaalde jaren.

Welke leuke Seiko’s waren er in 1992? :smiley:

Mathias Schreef:

Effe een vraagje ivm met Seiko’s uit bepaalde
jaren.

Welke leuke Seiko’s waren er in 1992? :smiley:

Was Seiko niet de officiële tijdwaarnemer voor de olympische spelen in 1992? Hebben ze vast een aantal limited exemplaren voor gemaakt.

Groeten,

Martin