Polsformaat advies

Ik vind em goed kunnen op jouw pols.

2nd that. Ik wacht langer en langer met het aankopen van een horloge. Tegen tijd van aanschaf voelt het ook veel beter. Ik heb ook een tijd grotere horloges gedragen maar het voelt na een tijdje nƩt iets minder comfortabel, als je het horloge meerdere dagen achter elkaar draagt. (1 dag is minder een probleem.) Moest na een paar dagen steeds overschakelen naar een kleiner horloge (wat dan ook kleiner aanvoelt omdat je meeste horloges groot zijn). Ben nu terug naar kleiner gegaan in de collectie en heb er geen last meer van.

1 like

Als ik de foto’s zie zou ik zeggen: :+1:

Gewoon doen heb een pols van 16.5 en gaat perfect man :slight_smile:

Kan nog wel hoor, groter moet het alleen niet worden.

En een Panerai vind ik een badboy klok, dus die mag een tikkie aan de forse kant zijn.

Groeten,

Noel.

Heb ergere ā€˜wannabe’ polsen gezien, horloge waar ga je met het manneke naar toe. Jij hebt daar geen last van zo te zien. Al snap ik ( nog niet ) wat men nou echt in een panarai ziet. Dat terzijde gelaten…je kunt m hebbenšŸ’Ŗ

1 like

Dat is een kwestie van smaak soms zie ik mensen die 25 jaar getrouwd zijn en dan denk ik met dat gedrocht??? Ook een smaak kwestie :slight_smile:

2 likes

Staat goed hoor!

Kantje boord.

Dat breekt vroeger of later op.
De schaterende dolfijn ligt al op de loer. :wink:

Grt.

Het ziet er niet raar uit, niet als laatst iemand die ik zag, als een klein jongetje met z’n vaders horloge om… :wink:

Ik heb in mijn jeugd een vriendin gehad die 10 kilo zwaarder was als ik… en ze was niet bepaald een fotomodel… waarom viel ik toch voor haar?.. ze was zo lief… :)… ik heb nog steeds contact met haar… al 26 jaar… oude liefde roest niet…

als de lugs binnen je pols passen… dan kan het… ik heb zelf polsen van 17.3 cm omtrek… en ik heb een Luminor gepast… en een Rolex Sub… ik vond de grotere Panerai beduidend lekkerder zitten… omdat de Rolex me een te dikke achterkant had…
zelfs de 45 mm Pellikaan Diving Dutchman kan ik nog hebben… als record heb ik een 46 mm Breitling Navitimer gepast… ook die gaat nog… de lug-to-lug afstand is bepalend…en de Lugs van een Panerai zijn niet erg lang.

Panerai horloges zijn ā€œflinke klatsersā€ als je van flinke klatsers houdt… moet je er gewoon voor gaan… wat een ander ervan denkt … dat is zijn/haar mening…
de P1lot One is met 43 mm slechts 1 mm kleiner… maar Ok… daar heb ik met het ontwerp rekening mee gehouden … ik heb dunne polsjes… met korte en diepe lugs… heb ik het passend weten te krijgen… lang leve de freesbank… en een stukje hardschuim… in no-time heb je een pasmodel… :slight_smile:

Zo lang ik geen overhang heb, vind ik t wel gaan. Bij jou staat ie imho ook goed.

De stalen band zal je waarschijnlijk niet staan door de stugge aanleg. Dat was n domper voor me. Gelukkig Is n Radiomir ook geen straf :blush:

Dank allen voor de reacties! Ik heb het horloge nu voor de derde dag om en de grootte is absoluut niet vervelend. We gaan er langzaam naartoe werken, zoals gezegd moet er heel veel uit, en als tegen die tijd blijkt dat het geen bevlieging is komt er een Panerai :grin:

Ik vind het je prima staan,belangrijker…vind je het prettig dragen.
Mijn grotere horloges(eco zilla/deep blue diver)vind ik nogal aanwezig met dragen en daarom draag ik zie bijna niet langer dan een dag ofzo…

Haha je antwoord staat er al boven (duhh) :+1:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Ja het valt op dat Panerai van @floris een stuk platter lijkt te liggen, dank je,

1 like

Heb je hem nog steeds!? Mooi man.

1 like

go for it…

Om je over de streep trekken, hij heeft een platte achterdeksel, dus draagt prettig, een automaat van Panerai werkt bij mij niet, dat lijkt een soort ufo op mijn pols :slight_smile:

1 like