polstijd

Aangezien ik geen topic voor @Polstijd kon vinden, maak ik er zelf even een aan.

Polstijd had een zoekertje op het forum staan. Er was al door meerdere leden op gereageerd voordat ik hem benaderde. Het duurde relatief kort voordat hij eerst reageerde. Ik ging er eigenlijk in eerste instantie ook al van uit dat iemand anders al iets voor hem gevonden had.

We waren vervolgens snel uit over de prijs. Ik kreeg een duidelijk en eerlijk bod. We wisselden onze gegevens uit en ik gaf aan dat ik ergens nog de originele doos had liggen. Nog voordat ik op zoek kon naar de doos, was er al betaald door Polstijd. :ok_hand: Vervolgens was het even stressen voor mij om de doos te vinden. Ik was hem recent nog tegengekomen, maar dat was tijdens het opruimen van de zolder. Op een gegeven moment was ik bang dat ik hem toch weggegooid had… Maar gelukkig was dat niet zo.

Mijn ervaringen met Polstijd zijn dan ook zeer positief: goede en duidelijke communicatie, geduldig en vlotte betaling :+1:

Kortom; aanrader om aan te (ver)kopen op het forum :wink:

2 likes

He, wat leuk!
Een dik compliment!

Het pakketje is nog niet binnen, maar dat kan volgens mij ook niet. Ik kijk er zeer naar uit, @RBK. Ook ik vond de communicatie erg prettig en houd je op de hoogte.

1 like

Recent heeft @polstijd een Longines Hydroconquest van mij gekocht. Vlotte,duidelijke en open communicatie en ook nog een vlotte betaling. Is het horloge op wezen halen, ook i.r.l. een leuk contact en prettig gesprek. Aanrader van mijn kant !

Vandaag @Polstijd ontmoet!

Super aardig, sociaal en samen echt de tijd om over onze hobby’s te spreken.
Goede klik en ook nog een mooi horloge mogen kopen.
Kortom 100% aanbevolen :smile: Tot de volgende keer.

1 like

Vlak voor de kerst een mooie NATO gekocht van @polstijd en zojuist ontvangen van PostNL.

Snelle, heldere en transparante transactie - dankjewel !

Jack

1 like

Voor nop (alleen porto kosten) een mooi Omega catalogus mogen ontvangen :heart_eyes:

Dank !

Jack

1 like