Polywatch alternatief

Velen hier zweren by Polywatch voor het polijsten van hun acrylglaasjes.
Polywatch kost zo’n 5 euro per tubetje van 5 ml. omgerekend 1000,- euro per liter :grinning:zoveel gebruik je het niet maar als je nog weleens een glaasje voor een ander opknapt ga je er toch hard doorheen.

Daarom deze op eBay gekocht, polish om doffe koplampen (no pun intended) weer helder te krijgen, voelt als hetzelfde spul alleen nu voor eur 11,87 voor 90 ml oftewel eur. 132/liter!

9 likes

Al gebruikt op een horloge glaasje?

1 like

Yes! Werkt prima!

2 likes

Dan is het een mooie tip :slight_smile:

2 likes

Dankjewel voor het delen; ik ga er ook een bestellen! :relaxed:

1 like

Voor de liefhebbers een linkje, en die Maleisier maar afvragen waarom ineens al die orders uit Nederland binnenkomen…

2 likes

Dan werkt Prodent wellicht ook, want daarmee kan je koplamp glazen ook polijsten

2 likes

Oefff…net op tijd besteld :grin: Die mensen hebben 3 sites en ik zag ineens de voorraad aantallen naar beneden duikelen. Maar IK heb een fles! :smiley: :+1:

2 likes

Is dan ook gelijk de goedkoopste variant. Nu 2+2 gratis bij de kruidvat :joy:
Voor een litertje Prodent ben je nog geen €10 kwijt

1 like

Ik gebruik altijd Peek, dat bevalt me uitstekend. Met een tube doe ik twee jaar.

2 likes

Correct. Ik gebruik meestal tandpasta als ik dat kleine tubetje Polywatch weer eens kwijt ben. Bijkomend voordeel is de frisse geur!

3 likes

Peek werkt idd goed. Maar vind Brasso voor plexiglas net zo goed werken. Vanmorgen nog een Swatch glas opgepoetst.

1 like

Nice, moeten er ook speciale doekjes gebruikt worden o.i.d.?

1 like

Nee hoor, ik gebruik gewone watten

Watte?

1 like

3 likes

Nee geen speciale doeken o.i.d. Zelf gebruik ik een microvezeldoekje.

1 like

Ik gebruik ook tandpasta en een gewoon microvezeldoekje. Werkt prima!

1 like

Oeps…

1 like