Pontiac horloge

Hallo

Ik ben sinds vandaag in het bezit van een pontiac horloge een ouderwetse is er iemand die er verstand van heeft het is een ouderwetse opwindbare. Ik was al heeeeel lang op zoek naar een passend horloge voor mezelf en dit is het best wel. Maar nu is de vraag is hij het waard om hem schoon te laten maken en na te laten kijken zodat ik nog veel jaren plezier er aan kan beleven? En bij wie en waar laat je zoiets doen een gewone horlogemaker of een speciaal persoon?

Vriendelijke groeten natasja

Mijn beste,

Of het horloge het waard is om schoon te laten maken hangt in de eerste plaats van jou af. Immers je zegt zelf al dat dit het horloge is welke heel passend is voor jou.
Derhalve zou ik eens op www.horloge.startpagina.nl kijken, en ik ben er van overtuigd dat er voor jou pontiac een passende horlogemaker zal zijn.
Succes (tu)

Orologio Signaturis Temporis

Hoi Natascha,

Leuk dat ook nog eens een vrouw een Pontiac koopt. Op het forum zijn meerdere leden die een Pontiac hebben. Ik heb er ook een aantal en je zult er plezier van hebben. Overal in Nederland zitten horlogemakers die een beurt uit kunnen voeren. Veel plezier met jouw Pontiac…

Gr Ron