pontiac international

ik heb hier een pontiac international met romeins cijfers en achteraan het nummer 10609 , weet echt niets van echtheid of type, iemand een idee

1 like

In plaats van de aardappel die je gebruikt hebt om de foto te maken, kun je beter een mobieltje of zo gebruiken. :partying_face:

9 likes

Volgens mij weet @Maurits alles van Pontiac.

Maar die kan wrs ook niet veel zien adhv deze foto

Ach, wat maakt die foto uit in dit geval denk ik. Op catawiki is er 1 verkocht met zwarte plaat en Romeinse cijfers, ook drie sterren op de plaat, voor 45 euro.

Dus tenzij dit een gouden kast is ofzo zal dat ongeveer de waarde zijn. Tussen de 25 en 50 euro?

1 like

Was het maar waar

Weinig kans bij een International

Waarschijnlijk zit er een dameswerk in.

Daar wordt vaak de hoofdprijs betaald dus of dit horloge dat elders ook opbrengt is nog maar de vraag.

Algemeen: Pontiac International was de goedkope in Frankrijk en Duitsland gemaakte lijn.
Drie sterren op de wijzerplaat met de ster in het midden iets lager geplaatst om het verschil duidelijk te maken.
De horloges werden kant en klaar ingekocht bij diverse fabrikanten zoals Aristo, Yema enz.
Prijsniveau laag.

4 likes

17 likes

Eerder 25 euro dan 50 dus?

Ergens in die buurt.
Maar de gekheid schijnt overal te heersen dus wordt het steeds moeilijker te schatten.