Pontiac memomatic gestolen

Dag allemaal!

Iemand gaf me de tip om hier een bericht achter te laten, dus bij deze. Tot mijn grote spijt is het horloge van mijn vader (en van zijn vader) gestolen (in Utrecht). Het is een Pontiac Memomatic die mijn vaders vader voor zijn tijd bij Douwe Egberts heeft ontvangen, en ik weer van mijn vader heb geerft na zijn dood. Op de achterkant staat daar ook de naam van mijn opa: Van Douwe Egberts voor Broer Jurna.

Ik weet dat de kans niehiel is, maar heeft u dit horloge gezien, gekocht of gevonden, ik hoor het graag, ik heb er veel voor over.

Tips over waar zulke horloges mogelijk worden “doorverkocht” hoor ik ook graag.

19 likes

Erg vervelend.

Marktplaats, Ebay en Facebook verkoopgroepen in de gaten houden is mijn advies!

4 likes

Jeetje wat zuur zeg. Marktwaarde nihil, emotionele waarde enorm. Ben bang dat als het een echt gouden kast is, hij wordt omgesmolten… brrr.

5 likes

heb met je te doen,
maar of ik deze ga tegenkomen is vrijwel nihil,
ben zelf ook een pontiac liefhebber, ook omdat ik er één geërfd heb.
ik hoop voor jouw dat het nog goed komt.

1 like

Klopt, ik realiseer me dat de kans heel heel klein is. Maar ik doe er liever alles aan om dat te proberen :slight_smile:

Dank voor uw bericht in iedergeval!

6 likes

Balen, met een dergelijke inscriptie hopelijk enige kans dat je hem terug krijgt, sterkte!

2 likes

Verschrikkelijk dit!

Tip:
Zet op diverse websites Gezocht-advertenties uit met de boodschap dat dit model ontbreekt in de bijna complete verzameling.

2 likes

Ik zag uw bericht op marktplaats, wat ontzettend naar.
U kunt ook nog vinted in de gaten houden.

En via google afbeeldingen kijken of deze ergens opduikt.

Als ik hem voorbij zie komen laat ik het weten.

2 likes

Jemig, wat balen! Idd hou marktplaats in de gaten, doe sowieso aangifte en geef de specs door, er wordt nl. weleens buit gevonden.

1 like

Ook Catawiki in de gaten houden!

Balen zeg, dat dit tuig zelfs erfstukken steelt is diep triest. Ook ik hoop van harte dat ie terecht komt.

2 likes

Wat verschrikkelijk zeg. Ik kan me niet voorstellen dat dat bij mijn erfstuk zou gebeuren.

Ik hou de boel in de gaten.

1 like

Mijn innige deelneming.
Meer dan erg voor je.
Dit bericht laat goed zien wat die gasten aan kunnen richten met hun grijpgrage tengels.
Heel veel sterkte.

1 like

Veel sterkte!
Ik hoop dat dit horloge terug komt! :pray:t3::four_leaf_clover:

1 like

Veel succes man, echt erg dat mensen voor zoiets in staat zijn. Ga gvd gewoon werken voor je geld zoals iedereen. Het is kut als ze iets stelen, laat staan iets met emotionele waarde. Hopelijk komt het goed man ik hoop met je mee :crossed_fingers:

2 likes

Dit moet een ramp voor je zijn, een tastbare herinnering van je vader en zelfs van opa verdwenen, dit moet pijn doen. En wij allen leven met je mee, en kijken of wij die horloge ergens tegenkomen. Rommelmarkten omgeving Utrecht zeker gaan bezoeken.

2 likes

Balen en sterkte.

1 like

Dankjewel voor alle lieve reacties, wordt enorm gewaardeerd!

1 like

Wat een k… ervaring. Naast de al genoemde Google image search optie zeker ook Cash converter shops in de regio checken & veel succes!!