Pontiac Nageur Chronograaf en Omega Dynamic

Wat een nieuw glaasje en bandje al niet kan doen met een horloge. De bandjes onlangs van Henrik overgenomen. Zeer fraaie bandjes al zeg ik zelf. De Omega draag ik normaal op een Nato. Met leer wordt het een heel ander horloge.

Voor:

Na:

Het uurwerk zal te zijner tijd een service beurt moeten hebben. De start van de chrono hapert. Overigens als ik de tijd wil verzetten en ik draai de kroon met de klok mee dan draaien de wijzers tegen de klok in. Is dit normaal met dit uurwerk?

groet,
Niels

2 likes

Beide modellen spreken me zeker aan. Erg mooi. Een Dynamic blijft een erg leuk en origineel horloge! (tu) En de tik-tak Pontiac heeft een chique uitstraling!

hans

Mooi geworden de Pontiac zeg, de wijzerplaat is echt prachtig (tu)

De Dynamic hoef ik het niet over te hebben, dat zijn gewoon heel mooie horloges en de band combineert prachtig!

Veel (draag) plezier er mee/van gewenst!

mvg, Frans

Toppers! Gewoon heel bijzondere horloges. Ik heb het al eens eerder geschreven: als je zulke horloges draagt, hoef je niet uit te leggen dat je gek bent op horloges! Dat snapt dan iedereen zo ook wel!

Draag ze in gezondheid!

Menno

Mijn beste,

Chapeau!! Petje af hoor!!

Wat een fraai duo aan vintage!!
Dit zijn twee klasse horloges “voorbeeldig in hun soort met blijvend gezag”, welke zich met gepaste trots rekenschap kunnen geven over het voortschrijden der tijd.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Prachtige horloges !
Is de kast van de Dynamic gepolijst? Of lijkt dat maar zo?

John

Dank je wel.
De kast is niet gepolijst, alleen veel gedragen :slight_smile:

groet,
Niels

Twee totaal verschillende horloges, maar alletwee heel mooi(tu)

Heb er nog een liggen Pontiac NAGEUR chronograaf.
Opwinden gaat niet meer wel achterwaarts draaien.
Is die nog iets waard?

1 like